کد خبر 1417397
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵

 مشخصات دلونگی ۶۸۵

در این مطلب قصد داریم به بررسی مشخصات دلونگی ۶۸۵ بپردازیم. اسپرسوساز دلونگی 685 یک دستگاه نیمه اتوماتیک واقعی است که اسپرسوها و قهوه های خوش طعم را در اختیار شما قرار می دهد.

 یک کافه شبانه روزی در منزل شما با اسپرسو ساز دلونگی 685

مشخصات طراحی دلونگی ۶۸۵

خوب مشخصات دلونگی ۶۸۵ بدین صورت می باشد که دارای طراحی جمع و جور است و به اندازه کافی سبک است تا در صورت عدم استفاده بتوانید آن را نگهداری کنید. نمای بیرونی دارای ظاهری جذاب می باشد و به دلیل تنوع رنگی که دارد به راحتی با دکوراسیون داخلی شما مچ می شود.

برای ساده نگه داشتن کارها، ظرفیت مخزن آب چیزی بیش از 1 لیتر دارد که به راحتی برای تهیه چندین فنجام اسپرسو کافی است. مخزن به راحتی به داخل و خارج می لغزد و به اصطلاح قابلیت جابجایی را دارد. اسپرسوساز دلونگی از فشار 15 بار استفاده می کند و دو جریان اسپرسوی خوشمزه را برای زمانی که از دو فنجان اسپرسو استفاده می کنید، ارائه می دهد.

این محصول در حالی که بادوام است دارای وزن کمی است، یعنی به اندازه کافی سبک است که بتوانید آن را حمل کنید. رابط کاربری شیک است، برای پیمایش در تمام گزینه ها به فشار دادن و نگه داشتن دکمه ها نیاز خواهید داشت. گزینه های قابل برنامه ریزی به شما این امکان را می دهد که تمام کیفیت قهوه خود را حفظ کنید.

هر عاملی، از جمله دمای آب، سختی آب و زمان استخراج، قابلیت برنامه ریزی دارد تا به شما اجازه داده شود که از دانه های قهوه یا قهوه آسیاب شده خود بهترین بهره را ببرید. شایان ذکر است که می توانید با فشار ساده یک دکمه؛ به راحتی قهوه خود را آماده کنید.

گرم کننده فنجان گرمای باقی مانده را از فناوری ترموبلاک Dedica جمع آوری می کند و در زمان کوتاهی فنجان های قهوه شما را گرم می کند. این امر باعث می شود تا از ترک برداشتن و شکستن فنجان های خود جلوگیری کنید.

از دیگر مشخصات دلونگی ۶۸۵ می توان به پورتافیلتر با کیفیت مناسب و سه گزینه سبد فیلتر تک شات، دابل شات اشاره کرد. سبد قهوه تک نفره 7 گرم و دو نفره 15 گرم قهوه را در خود جای می دهند. تمام فیلترها ار نوع دو جداره و تحت فشار هستند. آنها با استفاده از فشار بالاتر برای خارج کردن اسپرسوی غنی از طریق سوراخ های فیلتر طراحی شده اند و تحمل بیشتری را ارائه می دهند. این محصول دارای نازل بخار قابل تنظیم است که باید بعد از هر بار استفاده آن را تمیز کنید. تمیز کردن دستگاه اسپرسوساز بعد از هر بار استفاده عمر دستگاه شما را طولانی تر می کند.

 یک کافه شبانه روزی در منزل شما با اسپرسو ساز دلونگی 685

آیا خرید دلونگی ۶۸۵ به صرفه است؟

اگر عادت دارید که هر روز اسپسرسو، قهوه، کاپوچینو و غیره نوش جان کنید برای صرفه جویی در هزینه های خود بهتر است که برای خرید دلونگی ۶۸۵ اقدام کنید. با کمک این دستگاه می توانید هر زمان از روز در خانه نوشیدنی های مورد علاقه خود را تهیه کنید

 یک کافه شبانه روزی در منزل شما با اسپرسو ساز دلونگی 685

پورتافیلتر اسپرسوساز دلونگی ۶۸۵

Dedica دارای یک پورتافیلتر با کیفیت مناسب و سه گزینه سبد فیلتر-تک شات، دو شات و آداپتور غلاف است. ددیکا دلونگی ۶۸۵ یک فیلتر 51 میلی متری دارد. دفترچه راهنما می گوید که سبد قهوه یک نفره 7 گرم و دوتایی 15 گرم تفاله قهوه را در خود جای می دهد. اما در حدود 5 گرم و 13 گرم درست تر است. بنابراین هنگام وزن کردن تفاله قهوه، آن را در نظر داشته باشید. تمام فیلتر ها از نوع دو جداره و تحت فشار هستند که اکثر ماشین های غیرحرفه ای استفاده می کنند. آنها با استفاده از فشار بالاتر برای خارج کردن اسپرسوی غنی از فیلتر از طریق یک سوراخ، به جای تکیه بر پوک به تنهایی برای ایجاد فشار مورد نیاز برای استخراج روغن ها و طعم ها، تحمل بیشتری نسبت به آسیاب های ناقص دارند. این کرم که حاصل می شود کمی کمتر از یک شات عالی به شما می دهد، اما بیشتر از زمانی که با فشار کمتر انجام می شود، و تا حدی انجام می شود که بسیاری از افراد را راضی نگه می دارد، پس اسپرسوساز دلونگی ۶۸۵ می تواند نیاز های شما را برآورده کند. هر چیزی فراتر از این نیاز به یک فیلتر سبد پس از فروش دارد، چیزی که De'Longhi نمی‌سازد، اما چندین شرکت دارند. ددیکا با سیستمی که به آن سیستم کاپوچینوی قابل تنظیم می‌ گویند عرضه می‌ شود، که به معنای یک نازل بخار است که در اواسط استفاده قابل تنظیم است. در واقع، نازل شیر فقط کافی است. برای صبح‌ های آخر هفته یا نوشیدن آب گرم قابل قبول است، اما اگر ذائقه‌ تان در انتهای طیف قهوه باشد یا با قهوه های کف‌ آلود هنری علاقه مند باشید، به سرعت محدودیت‌ های آن را پیدا خواهید کرد. همانطور که سیستم کاپوچینوی قابل تنظیم به نظر می رسد، مخزن آب و مکانیسم گرمایش آنقدر سبک هستند که اگر استفاده خیلی حرفه ای دارید باید حواستان به این نکته باشد.

مزایای اسپرسوساز دلونگی ۶۸۵

اولین چیزی که De'Longhi ۶۸۵ به عنوان مزیت نشان داد، سهولت در دم کردن اسپرسو بود، و چیز بعدی ساخت یک دستگاه ساده با دوام بود. در حالی که انتظار می رود یک ماشین گران قیمت دست ساز با ده برابر بازه قیمت تمام عمر دوام بیاورد، بسیار شبیه دستگاه غلاف در این عصر قطعات دور ریختنی، انتظارات برای ماشینی با این قیمت مقرون به صرفه زیاد نیست، اما De'Longhi از آنها سرپیچی کرده است. پس از بیش از دو سال استفاده روزانه و فقط تعمیر و نگهداری اولیه، Dedica ۶۸۵ مورد استفاده برای این بررسی دوام خود را ثابت کرده است، ظاهر و عملکردی مانند روز اول  خود دارد. حتی با وجود گرما و فشار موجود، پمپ هرگز عملکردش را از دست نداده است، حتی پس از فشار بیش از حد گاه به گاه زمانی که فیلتر مسدود می شود، باز هم کار می کند. و مهمتر از آن، پس از هزاران بار استفاده، هیچ یک از مهر و موم فیلتر را که فشار بسیار مهمی را که قهوه از طریق آن عبور می کند حفظ می کند، از دست نداده است. De'Longhi واقعاً ماشینی را ارائه کرده است که به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارد، هم با استفاده روزانه و هم در مدت زمان طولانی. چیزی بیشتر از پاک کردن و آبکشی قطعات قابل جابجایی در سطح استفاده روزمره مورد نیاز نیست.

البته از مایع ظرفشویی روی قسمت هایی که با شیر تماس دارند استفاده کنید و زمانی که زمان فرآیند رسوب زدایی فرا می رسد که ممکن است فقط یک بار در سال اتفاق بیفتد، صفحه نمایش راحت چشمک می زند. برای چیزی که نزدیک به اسپرسو در سطح کافه باشد، مطمئناً هیچ یک از روال نگهداری قبل و بعد برای ادامه دادن آن لازم نیست.

ددیکا گامی عالی به سوی دنیای اسپرسو واقعی است. پس از مرتب‌ سازی و خرده ‌کاری، می‌ توانید یک قهوه تازه از دستگاه واقعی داشته باشید، زمان زیادی از بیان یک غلاف طول نمی‌ کشد.

Dedica ec685 به خوبی توانسته جایگاه خود را پر کند، به خصوص در قیمت آن. مجموعه‌ای از ویژگی‌ های ظریفی که می‌ توان روی آن برنامه‌ریزی کرد، توانایی کنترل زمان‌ های خاموش شدن، و پایه واقعی قهوه عالی - طراوت، آسیاب و … - همگی در اختیار کاربر قرار می‌ گیرند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس