کد خبر 1603361
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳

شرکت پتروشیمی بوشهر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی چند قرارداد و تفاهم نامه را به امضا رساند.

به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بوشهر، این شرکت پتروشیمی بوشهر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ۲ قرارداد دانش بنیان با عناوین پروژه استقرار سیستم مدیریت انرژی و پیاده سازی نرم افزار جامع مدیریت انرژی بر مبنای استاندارد ISO۵۰۰۰۱-۲۱۸ با شرکت دانش بنیان سامان انرژی اصفهان و همچنین قرارداد پروژه شناسایی، تگ گذاری، پلاک گذاری و انجام تست بر روی تله های بخار سایت ۳ و ۲ را به امضا رساند.

همچنین در این رویداد نمایشگاهی، تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری شرکت پتروشیمی بوشهر و پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی به امضا رسید.

پتروشیمی بوشهر در زمینه توربین های بخار، گاز، کمپرسور ها و انواع پمپ های گریز از مرکز نیز با شرکت توربین ماشین خاورمیانه تفاهم نامه امضا کرد.

انعقاد تفاهم نامه با پارک علم و فناوری خراسان رضوی با هدف حمایت از ساخت داخل کمپرسور ها و گیربکس های خورشیدی ازدیگر تفاهم نامه های علمی امضا شده در راستای تحقق چشم انداز نوین پتروشیمی بوشهر در سال 1403 به شمار می رود.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس