تفاوت شاخص آیت الله رئیسی با روسای جمهور گذشته

نماینده اصلاح طلب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تفاوت شاخص آیت الله رئیسی با رؤسای جمهور گذشته را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان در حاشیه مراسم تشییع شهدای خدمت در تبریز گفت: از مردم تبریز و آذربایجان که چنین حضوری در این مراسم باشکوه داشتند تشکر می‌کنم. امروز واقعاً جمعیت هزاران نفری در این شهر گردهم آمده و برای شهدای خدمت اشک ریختند.

وی با بیان اینکه در تبریز تا به امروز چنین جمعیتی جمع نشده بود، ادامه داد: امروز مردم برای این شهدا سنگ تمام گذاشتند. روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

پزشکیان در خصوص تفاوت شاخص آیت الله رئیسی با رؤسای جمهور گذشته گفت: ایشان واقعاً مردمی بودند. با مردم به زبان خودشان صحبت می‌کردند و طوری صحبت می‌کرد که انگار یک فرد معمولی است.

وی با تسلیت به ملت ایران و خانواده‌های این عزیزان گفت: امید است شهادت جانسوز این عزیزان ما را بیدار کند و بتوانیم مسیر آنها را ادامه دهیم.

پزشکیان ادامه داد: آقای رئیسی فردی صادق، صمیمی و عدالت خواه بودند و هر زمان که با ایشان به دلیل مسئولیت‌هایی که داشتم، ملاقات می‌کردم، ایشان بدون برخورد جناحی و حزبی به عدالت توصیه می‌فرمودند و اظهار علاقه داشتند که با همین نگاه و برنامه عدالت خواهی را ادامه دهیم.

وی گفت: سنگینی غم شهادت رئیس محترم جمهور، وزیر محترم امور خارجه، امام جمعه محترم، استاندار محترم آذربایجان شرقی و دیگر سرنشینان بالگرد وصف نشدنی است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس