کد خبر 1417247
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
دستیار کی‌روش: زمان کمی برای آماده‌سازی ایران داریم!

روجر دی‌سا، دستیار کارلوس کی‌روش در آستانه جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۲ به عنوان مربی در تیم ملی ایران مشغول به کار شده است. او در اظهاراتی گفته که زمان کمی برای آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران وجود دارد.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت deporticos،  روجر دی‌سا پرتغالی بخشی از کادر مربیگری کارلوس کی‌روش برای تیم ملی فوتبال مصر بود که اوایل امسال به فینال جام ملت های آفریقا رسید، ولی برابر سنگال شکست خورد. سرمربی سابق اورلاندو پیراتز در آفریقای جنوبی به زودی به تهران می‌آید تا به عنوان دستیار سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی به کی‌روش کمک کند.

او درباره حضور در تیم ملی فوتبال ایران گفت: زمانی که به جام جهانی راه یابید، باید نگاه واقع بینانه‌ای داشته باشید. گرما و رطوبت برای بسیاری از بازیکنان در مسابقات چالش خواهد بود. ما زمان کمی برای آماده سازی داریم و این ایده‌آل نیست، در حالت ایده آل یک سال  باید تیم را داشته باشیم اما کی‌روش تیم را می‌شناسد و بازیکنان او را می‌شناسند، زیرا او آنها را در دو جام جهانی اخیر آموزش داده است.  

آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی آخر هفته جاری و پیش از رویارویی با اروگوئه و سنگال آغاز می‌شود.

دستیار کی‌روش درباره حضور در تیم ملی مصر نیز گفت: ما یک دوره نه ماهه در آنجا بودیم. زمانی که ما برای همکاری با مصر فراخوانده شدیم، آنها در آفریقا جزو بیست تیم برتر نبودند که برای کشوری مانند مصر غیرعادی است. بنابراین آنها جنگیدند و ما از ابتدا توانستیم نتایج خوبی بگیریم. ما به فینال جام ملت های آفریقا رسیدیم و با شکست دادن بسیاری از تیم های برتر به فینال رسیدیم که در ضربات پنالتی به سنگال باختیم.

وی ادامه داد: در جام ملت ها فراتر از انتظارات بودیم. وقتی به پایان رسیدیم در آفریقا چهارم یا پنجمین تیم بودیم. ما مراکش، ساحل عاج و کامرون را شکست دادیم. متأسفانه بازی مقدماتی جام جهانی را دوباره در ضربات پنالتی به سنگال باختیم. هدف ما صعود به جام جهانی بود که به آن نرسیدیم. ما خاطره خوبی را در مصر به جا گذاشتیم اما نتوانستم برای مدت طولانی آنجا بمانیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    0 0
    باید ساز عدم موفقیت را از حالا شروع کنند تا در بازگشت از قطر بهانه داشته باشند ، زمان کم بود ، هوا کرم بود،استادیوم کج بود، کی رش اختیارات نداشت ،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس