کد خبر 1417157
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
اف بی آی

یک چهره رده بالای حزب جمهوریخواه آمریکا ادعا کرد، اداره تحقیقات فدرال (اف.بی.آی) قصد دارد به زودی به خانه‌های ده‌ها تن از حامیان دونالد ترامپ یورش ببرد.

به گزارش مشرق، هرمیت دیلون، معاون رئیس شاخه حزب جمهوریخواه آمریکا در ایالت کالیفرنیا در مصاحبه‌ای به شبکه فاکس نیوز گفت، به زودی در فاصله چند هفته بعد از یورش بی سابقه ماموران اف.بی.آی به عمارت مار-ئه-لاگوی دونالد ترامپ، خانه های چندین تن از حامیان این رئیس جمهور سابق آمریکا مورد حمله ماموران قرار خواهد گرفت.

دیلون که یک وکیل است در این مصاحبه گفت: «در عرض ۲۴ ساعت بعد از انتشار توئیت یک روزنامه نگار نشریه پالتیکو درباره آمادگی اف.بی.آی برای اجرای احکام سه تن از موکلان ما یا حکم تفتیش و یا احضاریه دریافت کردند. و این احضاریه ها شدیدا فراگیر هستند.»

دیلون در پستی در توئیتر نوشت، یک نفر از اعضای تیم تحقیقات درباره وقایع ششم ژانویه ۲۰۲۱ در وزارت دادگستری آمریکا «به یک خبرنگار پالتیکو گفته تعداد ۵۰ تا یا بیشتر حکم تفتیش و احضاریه هیات منصفه عالی برای متحدان ترامپ قبل از اجرا شدن صادر شده است. موکلان تا همین الان هم هدف آزار و اذیت بازرسان کمیته ششم ژانویه مجلس نمایندگان قرار داشته اند.»

او نوشت: «موکلان ما (زنان حامی شعار اول آمریکا) کسانی هستند که به خاطر به کارگیری حق خود بر طبق متمم اول قانون اساسی آمریکا برای ایراد سخنرانی صلح آمیز درباره انتخابات ۲۰۲۰ هدف گرفته شده اند. این تاکتیکهای ارعاب آمیز به دنبال هدف قرار دادن و ارعاب حامیان ترامپ هستند.»

او توضیح بیشتری درباره اینکه کدام اشخاص ممکن است هدف برخورد اف.بی.آی قرار بگیرند و اینکه آیا آنها جزو کارمندان دولت سابق او و یا متحدانش هستند نداد.

چند روز قبل استیو بنن، مشاور سابق دونالد ترامپ از سوی مقامات ایالت نیویورک به اتهام دست داشتن در دسیسه مربوط به احداث خصوصی یک دیوار مرزی دستگیر و متهم شد.

به گفته دیلون، احضاریه ها «خواستار دریافت طیف گسترده ای از اسناد و محتوای تمامی ارتباطات در بازه یک ماه قبل از انتخابات تا یک یا دو ماه بعد از انتخابات شده اند.»

اوایل ماه آگوست ماموران اف.بی.آی با حمله به اقامتگاه مار-ئه-لاگو متعلق به ترامپ چندین مجموعه سند را از این محل کشف وضبط کردند و بعدا گزارش شد که در میان آنها چندین سند با طبقه بندی «فوق محرمانه» وجود داشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    1 0
    سی بی اس نیوززده بودبرای تنهاکردن ترامپ وجمع کردن وستختن مدرک برای نابودکردنش اف بی ای داره اینکارومیکنه
  • IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    0 0
    آخه نادانها وقتی از قبل میگید میخواهیم برای جستجوی مدرک به خانه طرف یورش ببریم خب یارو مدارک را تخلیه می کنه دیگه , باید اینکار بصورت سر زده و ناگهانی انجام بشه ضمنا تا ترامپ گند کاراش بیشتر در نیومده باید به طرفداران مسلح خودش دوباره دستور حمله به کنگره را صادر کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس