کد خبر 1416765
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
مطهری: بازیکنان نساجی ترسو بازی کردند/ در همان نیمه اول بازی را دادیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: مقابل استقلال مثل همیشه نبودیم و بچه‌ها ترسو بازی کردند.

به گزارش مشرق، حمید مطهری پس از شکست ۳ بر یک تیم فوتبال نساجی مقابل استقلال در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: هرچند در خیلی از دقایق نیمه اول مالک توپ بودیم ولی واقعا مثل همیشه نبودیم و بچه‌ها مقداری ترسو بازی کردند. از عملکرد بازیکنانم در این نیمه خیلی ناراضی هستم. در حقیقت بازی را در همان نیمه دادیم، اما امروز پشت سر هم اتفاقاتی افتاد که واقعا تعجب کردم.

وی افزود: اینکه بازیکن من در دقیقه ۴ آن اشتباه فردی را بکند سبب می‌شود جریان بازی به شکل دیگری شود. همسترینگ صابر حردانی دفاع راست ما کش آمد، یک بازیکن دیگر ما در شروع نیمه دوم اخراج شد. هرچند در مربیگری همیشه با چنین چالش‌هایی مواجه هستید، اما امروز شرایط وحشتناک بود. کریم اسلامی هم مصدوم شد و ناگهان بهم ریختیم. 

سرمربی تیم فوتبال نساجی خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم سازماندهی خود را حفظ کنیم. با وجود ۱۰ نفره شدن از نیمه دوم از بچه‌ها راضی هستم. بازی کردن در این جو ورزشگاه آزادی خیلی سخت است، اما بچه‌ها تمام انرژی خود را گذاشتند. به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم اما مسئولیت این باخت با من است. باید تلاش کنم و بیشتر زحمت بکشم. باید بیشتر تمرین و کار کنیم تا نقاط ضعف نساجی برطرف شود. به تیم استقلال تبریک و به بچه‌های تیم خودم خسته‌نباشید می‌گویم. 

مطهری در خصوص حضور وزیر ورزش در ورزشگاه آزادی گفت:‌به دلیل اینکه حواس من درگیر بازی بود متوجه حضور او نشدم، ولی به سجادی خوشامد می‌گویم. 

وی در مورد عملکرد داور بازی امروز توضیح داد: هرچند ۳ بر یک شکست خوردیم، اما یاسر همرنگ خیلی شجاعانه قضاوت کرد. او مشکلی نداشت اما کمک داور یعنی عطایی روی خط آفساید یک تا دو اشتباه کرد، البته این موضوع تا حدی طبیعی است، اما خطایی که مقابلش اتفاق افتاد هم نگرفت. ما روی این موضوع معترض بودیم. در کل همرنگ و تیمش خوب کار کردند و به آنها خسته‌نباشید می‌گویم. واقعا شجاعانه قضاوت کردند. من این گونه نیستم. وقتی می‌بازم روی داور بریزم. 

سرمربی تیم فوتبال نساجی افزود: می‌دانید سه هفته متوالی وحشتناک سر تیم ما را بریدند، خوب هم بریدند. اما اکنون که داور کارش را خوب انجام داده، آیا موردی با او داریم؟ واقعا مشکلی با داور ندارم و به یاسر همرنگ خسته نباشید می‌گویم، واقعا عالی بود.

مطهری در مورد شعارهای هواداران استقلال علیه خودش گفت: عیبی ندارد، سه چهار سال است آنها به من فحش می‌دهد و عادت کرده‌ام. باز هم فحش بدهد ایرادی ندارد. آن را روی چشمانم می‌گذارم، اما اینجا کسی که مودب باشد بیشتر مورد فحاشی قرار می‌گیرد. 

وی در خصوص اینکه منظورش از اتفاقاتی که سبب تعجب او شده، مسائل داوری است یا مواردی که به آنها اشاره کرد، گفت: نه‌، من کاری به موضوع داوری ندارم. اتفاقات بازی را گفتم. مصدومیت در فوتبال طبیعی است، اما اینکه در یک روز دو بازیکن تاثیر گذار ما یعنی صابر حردانی و کریم اسلامی چنین اتفاقی برایشان بیفتد و تیم ما اخراجی بدهد برای من عجیب است. البته صحنه‌ها را ندیده‌ام، اما صد درصد قضاوت همرنگ خوب بوده است. رقم خوردن چنین اتفاقاتی در یک روز کار را برای تیم خیلی سخت می‌کند اما در ورزشگاه آزادی. 

سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد آینده خودش در این تیم عنوان کرد: این چه سوالی است که می‌پرسید، به نظر می‌رسد که دنبال حاشیه هستید. هفته ششم است، چه سوالی می‌پرسید؟ مقداری حرفه‌ای باشید.

مطهری در پاسخ به اظهارنظر خبرنگاری که این سوال را از وی پرسید، و گفت آیا شما حرفه‌ای جواب دادید، گفت: بله، من حرفه‌ای جواب دادم. 

وی در خصوص اینکه انتظار می‌رفت با توجه به دیدارهای قبلی نساجی مقابل استقلال و همچنین شناخت خودش از این تیم امروز بازی بهتری انجام بدهند، اما شاگردانش تا حدی عصبی و بی‌تمرکز بودند، توضیح داد: گل اول استقلال کمی بچه‌های ما را عصبی کرد. خودمان آن گل را به استقلال تقدیم کردیم و همان گل مقداری ذهن بچه‌های ما را خراب کرد. این اتفاق در شروع مسابقه افتاد، و پس از آن باید ۴۰ دقیقه بازی می‌کردیم. در بین دو نیمه با آنها صحبت کردیم اما گل اول مقداری ذهن تیم ما را خراب کرد. با تمام این حرف‌ها من باید به تیمم برسم و مقصر آن اشتباهات فردی خودم هستم. باید سعی کنیم دیگر این اتفاقات نیفتد و حتی اگر اشتباهاتی رخ می‌دهد سریع آنها را ترمیم کرده و خودمان را از لحاظ ذهنی بالا بیاوریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    1 0
    یعنی باخت های دیگه تیمتان بخاطر شجاع بازی کردنتان هست؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس