می‌شد نساجی را با ۱۰ گل شکست داد/ این استقلال نصف ایران را امیدوار کرد/ چرا تیم ساپینتو به این زودی اشباع شد؟

پیشکسوت استقلال گفت: جرقه مثبت تیم استقلال در پنجمین هفته خیلی به موقع خورد و حالا ثابت شد که همه هواداران و پیشکسوتان باید از این تیم خوب حمایت کنند تا نتایج بهتری بگیرد.

به گزارش مشرق، افشین حاجی پور، بازیکن اسبق استقلال درباره مسابقه هفته ششم این تیم و برد سه بر یک مقابل نساجی اظهار داشت: این برد جرقه مثبت استقلال در هفته‌های اخیر بود که خیلی به موقع اتفاق افتاد. البته ما جلوی پیکان هم خیلی خوب بازی کردیم اما پیکان برای اولین بار در طول همه این سالها به شدت دفاعی بازی کرد و مانع از گلزنی استقلال شد.

وی افزود: ما جلوی پیکان هم شرایط خیلی خوبی داشتیم و در یک صحنه اگر داور پنالتی ما را می‌گرفت قطعاً به پیکان گل‌های دوم و سوم را می‌زدیم و بازی مساوی نمی‌شد، اما به طور کلی استقلال در این مسابقه کاملاً هجومی بود و همان تیمی شد که هواداران انتظار داشتند.

مربی دارای مدرک A کشورمان ادامه داد: شکرخدا استقلال از دقیقه یک، بازی را با حالت تهاجمی آغاز کرد چون نیاز مبرمی به برداشت تا از کورس صدرجدول عقب نماند. البته یک پنالتی در همان اوایل رخ داد که داور نگرفت و باعث تعجب ما شد، اما توپ‎ربایی عالی پیمان بابایی روی اشتباه دفاع نساجی گل اول را برای ما رقم زد.

بازیکن اسبق استقلال اضافه کرد: تیم ما در این دیدار عالی کار کرد. هفته پنجم درست همان هفته ای بود که همه انتظار داشتیم استقلال با چنین شرایطی در میدان حاضر شود. بچه ها از نظر فنی در شرایط خوبی بودند و شرایط بدنی بازیکنان استقلال هم کمک کرد تا با آمادگی و چابکی لازم مقابل نساجی به میدان بروند. این نشان داد روزهای خوبی در انتظار استقلال است.

حاجی پور در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از ده نفره شدن تیم حریف، ما شرایط خوبی داشتیم تا نساجی را با گلهای بیشتر شکست بدهیم. متاسفانه بعد از حضور شهباززاده و میرزایی در ترکیب استقلال بچه ها بازی را جدی نگرفتند و در زدن ضربات آخر خودخواهانه تصمیم گیری کردند وگرنه می شد نساجی را با ۱۰ گل شکست داد. گاهی از خود گذشتگی برای تیم اهمیت خیلی زیادی دارد.

می شد نساجی را با ۱۰ گل شکست داد/ این استقلال نصف ایران را امیدوار کرد/ چرا تیم ساپینتو به این زودی اشباع شد؟

وی همچنین درباره اشتباه حسینی که منجر به پنالتی نساجی شد گفت: بعد از اینکه استقلال با ۳ گل جلو افتاد به نظر می رسید بازیکنان اشباع شده اند .عارف غلامی و حسینی بارها در چنین شرایطی قرار داشتند اما از این بازیکنان با تجربه بعید بود! به هر حال استقلال نباید مقابل حریفان چنین اشتباهاتی بکند. چون هم رکورد نساجی در آزادی شکسته شد و هم کلین شیت های حسینی از بین رفت!

بازیکن قدیمی استقلال در پایان اضافه کرد: توقعی که حالا از هواداران و پیشکسوتان می رود این است که همه از این استقلال خوب حمایت کنیم تا در بازگشت دوباره به لیگ بعد از تعطیلات پیش رو با قدرت راهش را ادامه بدهد. این تیم نصف ایران را شاد کرد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    1 1
    با کمک داوری بله
    • حقیقت گو IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      1 0
      همه دیدن که داوری به کدام تیم کمک کرد ، پنالتی صددرصد مس را داور سوزاند و بیخودی ده نفره شوند کرد
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    0 0
    کلا دو تا گل زد و یکی هم پنالتی یکی هم خورد ده تا رو از کجات در آوردی؟؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس