کد خبر 1416505
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
گوشی ردمی

ردمی A۱ گوشی اقتصادی جدید شیائومی است که نمایشگر ۶٫۵۲ اینچ و پردازنده‌ی مدیاتک و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش مشرق، شیائومی در مراسمی آنلاین از گوشی ردمی A۱ برای بازار هند پرده‌برداری کرد. این دستگاه جدید اولین گوشی از محصولات سری A ردمی محسوب می‌شود. این محصولات قرار است بازار گوشی‌های اقتصادی را هدف قرار دهند.

براساس گزارش گیزموچاینا، گوشی Redmi A۱ از نمایشگر ۶٫۵۲ اینچ LCD با وضوح ۱٬۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل (HD پلاس) و بریدگی قطره‌ای استفاده می‌کند و مجهز به پردازنده‌ی MediaTek Helio A۲۲ و رم LPDDR۴x و حافظه‌ی ذخیره‌سازی eMMC ۵.۱ است.

رونمایی از گوشی اقتصادی ردمی A۱ +عکس

ردمی A۱ از رابط کاربری MIUI بر پایه‌ی اندروید ۱۲ استفاده می‌کند و تجربه‌ای نزدیک‌به اندروید خالص را ارائه می‌دهد. بهره‌مندی از این نسخه‌ی اندروید احتمالاً باعث می‌شود که ردمی A۱ عملکرد بهتری نسبت‌به شماری از دستگاه‌های اقتصادی قبلی شیائومی داشته باشد.

ردمی A۱ در پنل پشتی مجهز به دوربین دوگانه است. دوربین اصلی حسگر هشت مگاپیکسلی و لنز عریض دارد و دوربین دوم از حسگر دو مگاپیکسلی استفاده می‌کند. پنل جلویی ردمی A۱ میزبان دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی است.

ردمی A۱ از شبکه‌ی ۴G و وای‌فای دو بانده و بلوتوث ۵٫۰ و GNSS و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون بهره‌مند است و از کارت حافظه‌ی میکرو SD پشتیبانی می‌کند.

رونمایی از گوشی اقتصادی ردمی A۱ +عکس

ردمی A۱ از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۰ وات استفاده می‌کند. شیائومی می‌گوید شارژر در جعبه‌ی محصول قرار دارد.

ردمی A۱ در یک کانفیگ با دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در رنگ‌های آبی و مشکی و سبز دردسترس قرار می‌گیرد. قیمت گوشی شیائومی ردمی A۱ برابر با ۶٬۴۹۹ روپیه (۸۱ دلار) است. عرضه‌ی ردمی A۱ از ۹ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۹ شهریور) شروع می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس