نبی: مشکلی فوتبال ایران را بابت اتفاقات مشهد تهدید نمی‌کند/ نظر هئیت رئیسه حضور کی‌روش تا پایان جام‌ملت‌ها است

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال معتقد است که نامه فیفا درباره اتفاقات بازی ایران و لبنان در مشهد، مشکلی را برای فوتبال ایران به وجود نمی‌آورد

یبه گزارش مشرق، مهدی محمدنبی، نائب رئیس اول فدراسیون فوتبال امشب در یک گفتگوی تلویزیونی درباره زمان حضور کی‌روش در ایران گفت: در فضای مجازی اعلام شده بود که کی‌روش جمعه وارد تهران می‌شودکه صحت نداشت و با توجه به هماهنگی‌هایی صورت گرفته، کی‌روش و دستیارانش روزهای دوشنبه و سه شنبه به ایران می‌آیند.

تیم ملی از ۲۳ شهریور با کی‌روش استارت می‌زند

نبی با اشاره به زمان شروع تمرینات تیم ملی، اظهار داشت: کی‌روش برنامه‌های تیم ملی که در حدود ۲۰ آیتم است را برای من ارسال کرده و کار را به جلو می‌بریم و تمرینات روز چهارشنبه ۲۳ شهریور آغاز می‌شود و تیم ملی ۲۶ شهریور عازم اتریش می شود.

نائب رئیس فدراسیون فوتبال درباره زمان اعلام اسامی تیم‌ملی هم گفت: فعلا کی‌روش اسامی تیم ملی را  نداده است و با توجه به اینکه فردا بازی های لیگ است، فکر می‌کنم دوشنبه لیست تیم ملی اعلام شود.

هئیت رئیسه گفت کی‌روش تا پایان جام‌ملت‌ها بماند

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در ادامه درباره رقم قرارداد کی‌روش و دستیارانش، خاطرنشان کرد:بر اساس مصوبه هئیت رئیسه قرارداد آقای کی‌روش ماهیانه ۵۰هزار یورو است و قرارداد ۵ دستیار خارجی به صورت مجموع ۳۰ هزار یورو است و قرارداد نکونام ریالی است.

نبی: مشکلی فوتبال ایران را بابت اتفاقات مشهد تهدید نمی‌کند/ نظر هئیت رئیسه حضور کی‌روش تا پایان جام‌ملت‌ها است

وی در ادامه درباره اسامی دستیاران خارجی کی‌روش هم تصریح کرد:این موضوع عمومی نیست که به درد همه بخورد،اسامی‌شان را الان در اختیار ندارم، ویزا و بلیط‌هایشان هماهنگ شده است. یکی از دستیاران هم قرار است بازی سامان قدوس را از نزدیک ببنید

نبی درباره ادامه حضور کی‌روش پس از پایان جام‌جهانی هم گفت: هیئت رئیسه فدراسیون معتقد است که با کی‌روش تا پایان جام ملت‌ها قرارداد بسته شود، پس از حضور کی‌روش در تهران در این باره با او صحبت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

گرشاسبی: نکونام به من گفت در فولاد می‌ماند

نکونام برای جانشین‌پروی دستیار کی‌روش می‌شود

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره مذاکره با باشگاه فولاد برای حضور جواد نکونام در تیم ملی گفت: آقای گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد در جریان قرار گرفته‌اند و قطعا با هماهنگی و موافقت ایشان، نکونام به تیم ملی خواهد پیوست، به خصوص که نکونام اولین گزینه کی‌روش برای دستیاری ایرانی در تیم ملی است.

نبی درباره اینکه در صورت عدم موافقت با حضور نکونام، آیا فدراسیون برای حضور یک دستیار دیگر ایرانی در تیم ملی اصرار خواهد کرد، اظهار داشت: به هر حال ما باید جانشین‌پروری را در تیم ملی فوتبال از یک جایی شروع کنیم، مربیانی که در لیگ تجربه دارند،باید در تیم ملی در کنار سرمربیان خارجی قرار بگیرند تا تجربیات خوبی کسب کنند.با مشورتی که آقای تاج و من با آقای گرشاسبی خواهیم داشت، مشکل حل خواهد شد و آقای نکونام را در اختیار خواهیم داشت.

نبی: مشکلی فوتبال ایران را بابت اتفاقات مشهد تهدید نمی‌کند/ نظر هئیت رئیسه حضور کی‌روش تا پایان جام‌ملت‌ها است

وی درباره اینکه حضور نکونام پیشنهاد کی‌روش بوده است یا فدراسیون فوتبال، گفت:آقای کی‌روش پیشنهاد دادند و دیدیم پیشنهاد مناسبی است و در حال عملی کردن آن هستیم.

مشکلی فوتبال ایران را بابت نامه فیفا درباره اتفاقات مشهد تهدید نمی‌کند

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در ادامه درباره نامه فیفا برای اتفاقات بازی ایران و لبنان در مشهد، تصریح کرد: ناظر بازی فرایند برگزاری مسابقه را که هیچ حاشیه و مشکلی نداشت، مثبت ارزیابی کرده است، حواشی در استادیوم نبود و در خیابان‌های اطراف ورزشگاه رخ داد. تا دوشنبه آینده که فرصت داریم، پاسخ لازم را خواهیم داد و مشکلی فوتبال ملی ما و فدراسیون را تهدید نمی کند.

نبی افزود: نامه‌ای که فیفا درباره حضور بانوان در استادیوم‌ها ارسال کرده است، اشاره شده که ابتدا باید زیرساخت ها فراهم شود و مرحله به مرحله این اقدام صورت بگیرد. در ورزشگاه آزادی زیرساخت‌ها چه از لحاظ حمل و نقل عمومی و چه مسائل دیگر فراهم است، اتفاقی درباره ورود بانوان در بازی‌های لیگ در هفته‌های اخیر افتاده است، پاسخ فیفا را برای ما راحتتر خواهد کرد و همان طور که آقای تاج اشاره کردند مشکلی برای فوتبال ما رخ نخواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    0 0
    احتمالا اگه جناب رضاقلی بخواهد ویرایست دوم جامعه شناسی نخبه کشی در ایران را چاپ کند، این نحوه تعامل با اسکوچیچ را در آن خواهد گنجاند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس