رنگ قرمز از نقشه کرونایی کشور پاک شد

رنگ قرمز از نقشه کرونایی کشور پاک شد و بیش از ۹۰ درصد شهرها در وضعیت زرد و آبی قرار گرفتند.

به گزارش مشرق، پدرام پاک آئین سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: با نزولی شدن و گذر کشور از موج هفتم کرونا، بیش از ۹۰ درصد از شهرهای کشور در وضعیت زرد و آبی قرار گرفته اند.

وی افزود: تعداد شهرهای با وضعیت قرمز در کشور از عدد ۸ در هفته گذشته به صفر رسید. همچنین تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی در این بازه زمانی از ۱۱۶ به ۳۵ شهر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت یادآور شد: تعداد شهرهای با وضعیت زرد از ۳۰۲ به ۳۴۲ و تعداد شهرهای با وضعیت آبی با افزایش حدود سه برابری، از ۲۲ به ۷۱ شهر رسید.

وی از افرادی که ۶ ماه از تزریق نوبت قبلی واکسن شأن گذشته، دعوت کرد در اسرع وقت نسبت به تزریق نوبت یادآور واکسن اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    1 3
    خب خدا را شکر فهمیدیم واکسیناسیون هیچ تأثیری در آبی شدن نقشه کرونایی ندارد چون مخالفین واکسن هنوز روی حرف خود ایستاده اند و از حامیان واکسیناسیون نیز کم شده !!!!! راستی پاسخگوی قتل عامی که مردم بخاطر واکسیناسیون و تزریق داروهای آزمایشی سازمان بهداشت جهانی به بیماران کیست!!!!!!؟
    • از شهرستان سراب IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      0 0
      تبلیغات غلط نکنید این تاثیر واکسنها بود وگرنه افراد کمی واکسن نزدند که همین چرخه فعلی کرونا مدیون حماقت و عناد و جهل اونهاست
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    0 1
    گذر از موج هفتم در حالی که بخش قابل توجهی از مردم واکسن به اصطلاح یادآور نزدند. قابل توجه واکسن پرستهایی که اینقدر افسانه ها درباره تاثیر واکسن میبافتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس