کد خبر 1416264
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
برنامه نیمه نهایی والیبال قهرمانی جهان/ جدال ستارگان در اسپودک

تیم‌های ملی والیبال مردان برزیل و لهستان با شکست آرژانتین و آمریکا به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ راه یافتند.

به گزارش مشرق، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان روز پنج‌شنبه ۱۷ شهریور با برگزاری دو دیدار در سالن آرنا گلیویس شهر گلیویتسه لهستان به پایان رسید.

در نخستین مسابقه که از ساعت ۲۰ آغاز شد، تیم‌های برزیل و آرژانتین به مصاف یکدیگر رفتند و برزیل سه بر یک حریف خود را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

آرژانتین در ست دوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب حریف خود شد تا از دور مسابقات کنار رود.

در آخرین مسابقه این مرحله تیم‌های مدعی قهرمانی لهستان و آمریکا به مصاف یکدیگر رفتند و لهستانی‌ها سه بر دو به پیروزی رسیدند و به مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر مسابقات صعود کردند.

بدین ترتیب تیم‌های ایتالیا، اسلوونی، برزیل و لهستان به عنوان چهار تیم برتر جام بیستم به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند تا مسابقات خود را در مرحله نیمه‌نهایی و نهایی در کشور لهستان پیگیری کنند.

در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها که روز شنبه ۱۹ شهریور در سالن اسپودک آرنا شهر کاتوویتسه برگزار می‌شود، تیم ایتالیا به مصاف اسلوونی می‌رود و برزیل با لهستان روبرو خواهد شد تا تیم‌های فاتح، فینالیست این دوره از مسابقات شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس