کد خبر 1416266
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
والیبال

تیم ملی والیبال لهستان با شکست آمریکا به جمع چهار تیم برتر مسابقات والیبال قهرمانی جهان راه پیدا کرد.

به گزارش مشرق، در جریان مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جهان، تیم ملی والیبال لهستان در یک بازی بسیار حساس به مصاف والیبال آمریکا رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست یابد.

این پیروزی برای والیبال لهستان در حالی به دست آمد که این تیم در حضور تماشاگران خود توانست والیبال آمریکا را با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۷ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵، ۱۸ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۲ شکست دهد.

لهستان در این بازی دو ست جلو افتاد اما آمریکا موفق شد بازی را برگرداند تا دو تیم در ست‌شماری برابر دو شوند. در ست پنجم این مسابقه، لهستان میزبان عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و با حمایت هواداران خود به پیروزی رسید و به جمع چهار تیم برتر این مسابقات صعود کرد.

با این نتیجه لهستان در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تیم ملی والیبال برزیل برود. همچنین تیم ملی والیبال ایتالیا به مصاف اسلوونی خواهد رفت. این دو رقابت شنبه ۱۹ شهریور برگزار خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    7 2
    بازی ایتالیا و و فرانسه نمایشی عالی از سرویس و توپگیری و دفاع و حمایت در درون زمین بود. و واقعا نشون داد مربی با دانش چه تاثیری داره و تمزیناتش و آنالیزش و برنامه ریزیش با سایر مربیان از زمین تا آسمان فرق میکنه.
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    10 4
    آقای عطایی بشینه نگاه کنه تا شاید در آسیا سربلند باشه. جهانی و المپیک عمرا بتونه. سطح فنیش انقدر خوب نیست
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    6 5
    واقعا باید خجالت بکشیم اسلوونی تا نیمه نهایی اومد ولی ایران در همون یک هشتم باخت.
    • ناشناس IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      0 0
      چون اسلوونی دراین مسابقات تاکنون پنجه در پنجه تیم های قدری چون برزیلی آمریکا لهستان نیانداخته بود عیار تیم های چون اسلوونی فردا درباری نیمه نهایی مقابل ایتالیا سنجیده میشود اگر به جدول بازیها نگاهی انداختی آنگاه متوجه میشوید اسلوونی تا این مرحله با تیم های قدر مسابقه نداده جانم
  • کیان IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    4 2
    خدایا هر سال یه تیم از کشورها به عنوان پدیده ظهور میکنه و قهرمان میشه مثل فرانسه هلند اسلوونی ایران ۱۰ ساله تو این روند داره با خارجی ها بازی میکنه هر سال بدتر ولی نمیدونم چرا فدراسیون جهانی لول خودشو با این تیم های بی کیفیت خراب میکنه.
  • آشنا IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    4 6
    متاسفانه بازیکنی مثل عبادی با اون همه سرویسی که خراب کرد، ما مستحق برد نبودیم. من نمی دونم این سر مربی چه اصراری داره که این شخص را ازتیم ملی حذف نمی کنه. اکثر بازی‌هایی که کرده، بیشتر سرویس خراب کن بوده.
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      0 1
      تازه سرویس زدنش بهتر از بقیه چیزاشه. روی تور فاجعه است. تو بازی با برزیل ۳ تا پاس پشت سر هم دفاع شد.
  • حسين DE ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    2 0
    اميدوارم كه مسئولان فدراسيون واليبال ، سرمربى و كادر فنى بازى هاى نيمه نهائى و نهائى را تماشا كنند و ببينند ما از واليبال مدرن امروز چند سال عقبيم ،سرويس،توپگيرى،آبشار،دفاع روى تور،وتعويضهاى به موقع و حساب شده ، به هر حال با اميد اينكه از اين جام جهانى درسهاى خوبى ياد گرفته باشيم.
  • وحید IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    3 1
    لطفا مربیای کشورمون بشن چهارتا بازی این تیمها رو یبینن تا اصول والیبال حرفه ای رو یادبگیرن.سالهاست که دریک سطح داریم درجا میزنیم.‌بازیکنان ما اصلا یه مچ چرخوندن رو هم درست انجام نمیدن.تقریبا تمام توپهارو باچشم بسته رد میکنن درحالیکه چشم بازیکنان حرفه ای تا لحظه آخربازه بازه
  • محمد IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    0 0
    واقعا دست اقای عطایی با این تیم و بازیکن های بی کیفیت مثل عبادی پور و غیره دست فدراسیون درد نکنه ضمنا به این اقای عطایی گفت بازیکن های مثل عبادی پور و اسفندیار باید دیگه چیکار میکردن تا تعویض بشن ایا اقای عطایی خجالت ندادن والیبال ایران رو در برابر هلند ایا یک بازیکن باید ۳۰امتیاز میگرفت اقای عطایی من که مربی نیستم ولی اگر جای شما بودم دو نفر فقط میزاستم روبروی عبدالعزیز تا شاید شاید دفاع بشه واقعا نشون داد اقای عطایی مربی در سطح کشور هستن البته اگر مافیای والیبال اجازه بدن
  • جعفر IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    0 0
    واقعا بازی امریکا لهستان هیجان انگیز بود بر عکس بازی برزیل ایران هیچ جذابیتی نداشت
  • حمید IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    0 0
    مشکل اصلی بچه های نداشتن روحیه و آنالیز خوب از تیم‌های مقابل بود همه اینها مقصر مربی هست
  • حسین IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    1 0
    تیم ایران بزرگترین مشکلی که داره اینه که وقتی داخل زمین توپی خراب میشه فکرمی‌کنم دنیا وی سرشون خراب شده و همه گرفته وعبوس میشن وقتی اینگونه باشی توپ هم باتویارنیست درصورتیکه اگرشادباشی قویترین تیم روهم میتونن شکست بدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس