کد خبر 1416222
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
خوش خدمتی امارات به اقتصاد رژیم صهیونیستی

سفیر رژیم صهیونیستی در ابوظبی گفت که امارات عربی متحده با سرمایه‌گذاری‌های خود محرک اقتصاد و صنعت این رژیم شده است.

به گزارش مشرق، «امیر حایک» سفیر رژیم صهیونیستی در ابوظبی در مصاحبه‌ای گفت که از زمان عادی‌سازی و در واقع علنی‌سازی روابط این رژیم با امارات عربی متحده، ۲۰ توافقنامه امضاء شده و وزرای صهیونیستی ۲۰ مرتبه به این کشور سفر کرده‌اند.

او به خبرگزاری رسمی امارات (وام) گفت که از زمان امضای توافق سازش، روابط اقتصادی تل آویو و ابوظبی به طرز چشمگیری بهبود یافته است، به طوریکه در شش ماهه اول ۲۰۲۱ روابط تجاری دو طرف به ۵۶۰ میلیون دلار رسید و در شش ماهه سال جاری به ۱.۲۱۴ میلیارد دلار رسیده است که رشد ۱۱۷ درصدی را نشان می‌دهد.

«امیر حایک» افزود: «امارات می‌تواند محرک رشد اقتصاد و صنعت اسرائیل شود. امارات دارای زیرساخت‌های خوبی است که می‌تواند به توسعه روابط تجاری و اقتصادی کمک زیادی کند، علاوه بر این سرمایه‌های انسانی و مواد خام می‌تواند وارد بازارهای جدید شود.»

سفیر رژیم صهیونیستی سپس گفت در دو سال گذشته بیش از ۴۵۰ هزار گردشگر صهیونیستی به امارات سفر کرده‌اند و گردشگری از مهم‌ترین ابزارهای توسعه روابط میان دو طرف محسوب می‌شود. او در این باره به نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ اشاره کرد و گفت این نمایشگاه بسیاری از ساکنین سرزمین اشغالی را به دبی کشاند.

او همچنین گفت که رژیم صهیونیستی  و امارات در زمینه‌های فناوری، کشاورزی، انرژی‌های تجدیدپذیر، آموزش، آب، بهداشت و پزشکی از راه دور همکاری دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    6 0
    باید مراقب بود کالاهایی که از امارات وارد ایران میشود موجبات جاسوسی و خرابکاری های صهیونیست ها را تسریع و تسهیل خواهند کرد
  • هوشنگ IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    1 5
    ایرانی ها ببینین همین کشور کوچک یا یک مشت قصاب و بی رحم توانستند پول پارو کنند ثروت جمع کنن حسابی پولدار بشن هر کسی را دلشون خواست بدوشن با توجه به اینکه وسعت کشورشون یا به قول خودتون فلسطین در مقابل ایران ناچیزه شما که کشورتون بزرگه چه کار کردین ؟ معلومه مثل یک طلبکار با همسایه هات رفتار می کنی توهین می کنی فحش می دی تهدید می کنی کدوم خری با یک روانی دوست می شه ؟
    • IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      0 0
      افرين بر هوش تو هوشنگ
  • هوشنگ IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    3 1
    اسرائیل سخت مشغول دوشیدن گاوهای شیرده است
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      0 2
      عزیزم شما میدونی معنی سرمایه گذاری یعنی چی!!؟ تمام کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه تو کشورهای دیگه سرمایه گذاری میکنن و یه رابطه برد_برد اقتصادی حساب میشه، همانطور ک چین و عربستان کلی تو کشورهای آفریقایی دارن سرمایه گزاری میکنن، نکنه فکر میکنی مثلا چین گاوشیرده کشورهای فقیر آفریقایی شده!!!؟
  • فرامرز IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    4 0
    اسراییل بزودی نابود خواهد شد.
    • IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      0 0
      فساد کشورها رو نابود می‌کنه و در خودش غرق ،چند تا مقاله بخون ببین بین ایران و اسرائیل کدام یک فاسدترین نظام اقتصادی و اداری رو دارن ،بعد فتوای نابودی سر بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس