کد خبر 1416080
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
کشف ۵۰ میلیارد ریال انواع پارچه قاچاق درجنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ رول پارچه خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به کشف تریلر حامل پارچه قاچاق در محدوده شهرری شدند.

وی گفت: عوامل پایگاه جنوب پلیس حین رصد محورهای مواصلاتی شهرستان ری، به یک دستگاه تریلر مظنون طی بازرسی‌های اولیه مشاهده شد مقادیر زیادی پارچه در تریلر موجود و پلاک نصب شده بر روی تریلر و مشخصات راننده مندرجه در پروانه گمرکی متفاوت بوده و فاقد اسناد مثبته گمرکی هستند و در سامانه جامع تجارت ثبت نشده‌اند.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل تعداد ۱۰۰۰ رول پارچه بوده که پرونده‌ای در خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: با این شیوه و شگرد قاچاقچیان حرفه‌ای برای قاچاق و فرار از دست قانون و عدم پرداخت حق و حقوق دولتی اقدام به قاچاق کالا می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق کالا موجب رونق تولید و کاهش بیکاری می‌شود و از اهم وظایف این پلیس است از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    0 0
    این قاچاقچی ها رو کاری می کنن تا آخر عمر به گربه های خیابون سلام کنند
    • / IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      0 0
      موافقم من پدرم این حرفو تایید کرد
    • . IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      0 0
      بزن زنگو
    • . IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      0 0
      موافقم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس