کد خبر 1415770
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
تور بزرگ انگلیسی ها برای مهدی طارمی/ حضور نمایندگان دو تیم در پرتغال برای دیدن ستاره ایرانی

نماینده ۲ تیم انگلیسی برای دیدن بازی طارمی و هم تیمی هایش راهی پرتغال شده بودند.

به گزارش مشرق، روزنامه «اوجوگو» پرتغال پس از دیدار این هفته پورتو برابر ژیل‌ویسنته که با برتری یاران طارمی همراه بود از حضور نمایندگان دو تیم لیگ برتر وستهام و کریستال پالاس در ورزشگاه خبر داد و نوشت که آنها برای زیر نظر گرفتن چند بازیکن پورتو راهی پرتغال شده بودند اما دقیقا مشخص نیست کدام بازیکنان مدنظر این دو تیم انگلیسی هستند.

با این حال سایت «اسپپورت ویتنس» انگلیس در این باره می‌نویسد: «باشگاه‌های انگلیسی از همین حالا تلاش خود را برای بررسی گزینه‌های خریدشان در پنجره بعدی نقل و انتقالات آغاز کرده‌اند و در این میان به نوشته یک رسانه پرتغالی، پالاس و وستهام نمایندگان‌شان را برای تماشای بازی پورتو برابر ژیل ویسنته به این کشور فرستاده‌اند. اگرچه هدف اصلی آنها مشخص نیست اما چند بازیکن پورتو در این مسابقه درخشیدند و می‌توانند جزو اهداف زمستانی این تیم‌ها باشند. یکی از این نفرات مهدی طارمی است که در این بازی یک گل هم زد و دیه‌گو کاستا و استفن استاکویی هم دیگر نفراتی بودند که در این مسابقه نمایش قابل قبولی ارائه کردند و جزو بازیکنان تاثیرگذار پورتو بودند. پالاس مدتی پیش برای به خدمت گرفتن په‌په، وینگر پورتو تلاش کرده بود اما وستهام اخیرا بازیکنی از این تیم را مدنظر نداشته است.»

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    4 0
    خب دستمزد این عمله عکره انگلوساکسونا برای خوشخدمتی نابودکردن تیم ملی فوتبال داره معلوم میشه
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    0 0
    این تیترهای مشرق دیگه واقعأ حال به هم زن شده
  • حسین GB ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    0 0
    طارمی برای ایران اعتبار بزرگیست، و هدف خراب کردن این اسم است، که یکی از این راهها، آوردن طارمی به انگلیس و نشوندنش روی نیمکت است، قیمتش مهم نیست.
    • مرجان IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      0 0
      سلام کاملا موافق هستم و به نظرم انگلیسی زاده به اسم مهدی حساسیت داره حتی در آنجا بازیکنانمان درخشیده شوند به عنوان نوکر شون به ما نظر می کنند و ضعیف باشند مورد تمسخر قرار می گیرند اگر مهدی طارمی قصد لیگ برتر کند برای درخشیدن باید هدف الهی را جایگزین کند برای پیشرفت و فقط خدا می‌تواند عزت مهدی را حفظ کند تا این نام با فریب کاری آنها خراب نشود اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🙏🙏🙏🙏🙏

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس