کد خبر 1415700
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
نشست کمیته چهارجانبه عربی درباره ایران

کمیته وزارتی چهارجانبه عربی درباره ایران نشستی را به ریاست وزیر خارجه عربستان سعودی در قاهره برگزار کرد.

به گزارش مشرق، کمیته وزارتی چهارجانبه عربی موسوم به «پیگیری تحولات مربوط به بحران با ایران» نشستی را در حاشیه یکصد و پنجاه و هشتمین دور نشست وزرای خارجه عرب در مقر اتحادیه عرب برگزار کرد.

در نشست کمیته وزارتی مذکور تحولات مربوط به بحران با ایران، روند روابط عربی با ایران و آنچه راهکارهای مقابله با دخالت‌های ایران در امور داخلی کشورهای عربی خوانده شد، بررسی شد.

بنابر گزارش خبرگزاری عربستان (واس)، «در نشست مذکور همچنین گزارش‌هایی از چند کشور عضو کمیته مذکور در خصوص دخالت‌های ایران در امور داخلی کشورهای عربی و گزارش دوره‌ای دبیرخانه اتحادیه عرب درباره بند مربوط به دخالت‌های ایران، ارائه شد».

بر اساس این گزارش، وزیر خارجه عربستان سعودی همچنین در نشست کمیته وزارتی عربی ویژه اقدام برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی در شهر قدس اشغالی که به ریاست «أیمن الصفدی» وزیر خارجه اردن برگزار شد، شرکت کرد.

در این نشست اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی با هدف تغییر هویت عربی-اسلامی و مسیحی قدس اشغالی، وضعیت حقوقی و تاریخی شهر قدس و اماکن مقدس اسلامی و مسیحی و آخرین تحولات اراضی اشغالی فلسطین بررسی شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    0 0
    تومصر
  • خلیج پارس iran IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    0 0
    خطابم به کل شما سران دست نشانده عرب ، گماشتگان یهود بین‌الملی و غرب میباشد که ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست ارض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری ...
    • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      0 0
      بسوز که خوب میسوزی
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    0 0
    بحران برای اسرائیل که در رام الله و کرانه باختری وحشت خود را بروز داده و به همین منظور از دول تابع خود خواستار نشست بمنظور همیاری شده . که حتما در اینترنشنال و امثالهم عکس العمل مشاهده شود . کوری عصا کش کور دیگری شود .
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    0 0
    در کربلا نشستی با حضور مهمانان داخلی و خارجی که بسیاری اتفاقا شیعه و مسلمان نیستند. در باره وجودی اسرائیل غاصب و تجاوزات رو به رشد آن رژیم علیه مردم فلسطین صحبت می کنند . باید علیرغم حجم عملیات و مهره چینی و کارهای رسوا و در خفا و تبلیغات پر حجم و خرج های گزاف و عدیده با تفکر پیروزی بعد از شکست تروریست های بعثی و داعشی طی ماه ها بلکه سنوات اخیر . امروز حرم امام حسین شاهد حضور میلیونی زائر داخلی و از اقصی نقاط عالم هست که گرد آن شعله فروزان و گرما بخش ، مسلمین و اشخاص آزاده و یا زخم خورده از استکبار جهانی تجمع کرده اند تا به ندای هل من ناصر امام برای مبارزه با ظلم که آمریکا و اسرائیل در راس ظالمین قرار دارند اعلام دلبستگی و همبستگی کنند و قدرت عظیم خود را برخ بکشند و به دشمن یادآوری کنند تا ظلم برقرار است مبارزه با آن نیز ادامه خواهد داشت . همه شکست ها سبب بروز واکنش و اعلام بحران تحت نام ایران کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس