کد خبر 1415673
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
تاج: تکلیف تیم ملی تا فردا مشخص می‌شود/ با وجود شانتاژها حواس ما به سرافرازی ایران است

رییس فدراسیون فوتبال گفت: تا فردا تکلیف در مورد تیم ملی را برای حضور در قطر تعیین تکلیف می‌کنیم.

به گزارش مشرق، مهدی تاج درباره بیانیه قوه قضاییه درمورد لیست تخلفات خودش اظهار داشت: دبیرکل محترم قبلی فدراسیون استعلامی را از قوه قضائیه درباره کاندیدها انجام داده و خواسته ببیند آنها چه پرونده های قضایی دارند. البته این موضوع در آیین نامه نبوده اما قوه قضائیه گفته من ۳ پرونده دارم. همانگونه که یک نامزد دیگر سه پرونده و نامزدی دیگر نیز یک پرونده دارند.

وی افزود: هر ۳ پرونده من مربوط به فوتبال است. هر ۳ منع تعقیب خورده و پرونده‌های دیگر نیز با توجه به اعتراض سازمان بازرسی بار دیگر  رسیدگی است. یکی از آن‌ها مربوط به به کارگیری بازنشستگان؛ بهاروند و ساکت است. یکی از آن‌ها در خصوص پرونده تبلیغات محیطی و مربوط به سال ۹۵ است. در این پرونده‌ها قرار منع تعقیب صادر شده و اعتراض کرده‌اند.

رییس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: من، امیر عابدینی، علی کفاشیان، مرحوم حاج جعفری و علی حسن‌پور در این پرونده‌ها هستیم.هیچکدام از پرونده‌هایی که به ما گفته‌اند نه اثبات شده و نه قرار یا حکمی خورده است. به نظر سازمان بازرسی بوده یک بار هم منع تعقیب خورده و بار دیگر در حال رسیدگی است.

تاج تصریح کرد: اینکه تمام رسانه‌ها بیایند و بگویند مرکز قوه قضاییه اعلام کرده درست نیست زیرا چنین نامه‌ای را به کمیته بدوی و نهادهای نظارتی هم داده‌اند. آن‌ها نیز بررسی کرده و حتماً دیده‌اند چیزی در آن‌ها نیست که صلاحیت مرا تأیید کردند. همانگونه که کمیته بدوی نیز این کار را انجام داده است اینکه به یکباره شب گذشته فضای رسانه‌ایی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی درست شود یا امروز تجمعی  را همان برادران پیش‌بینی و طراحی کنند و همزمان در تمام رسانه‌ها پخش شود را یک جریان رسانه‌ای می‌دانم آن هم در آستانه اتفاقاتی که قرار است در فدراسیون فوتبال بیفتد.

وی افزود: فکر می‌کنم یکی از دلایل این موضوع بحث حق پخش و ... است. همه مسائل ناگهانی مطرح شده و هیچکدام نیز صحت و موضوعیت ندارد. این گزارش مربوط به ۱۰ روز قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال است که ناگهان کامل منتشر شده و اینگونه شده است.

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه همه انتظار دارند در این شرایط آرامش در فوتبال کشور ایجاد شود، توضیح داد: الحمدالله ما آرامش داریم و در فدراسیون کارمان را انجام می‌دهیم خیلی هم با قدرت کار کرده و اصلاً عقب‌نشینی نمی‌کنیم. در مسائل فوتبالی کاملاً حواس‌مان به تیم ملی و کشورمان و پرچم ایران است تا بتوانیم بهترین‌ها را برای تیم ملی رقم بزنیم. ان‌شاالله مانند چهار سال قبل بهترین نتایج را در جام‌جهانی بگیریم.

تاج در خصوص اینکه اکنون همه باید دست به دست هم بدهند تا جدا از نام تاج آرامش در فوتبال کشور حاکم شود و این روزها صحبت از کارلوس کی‌روش در میان است، عنوان کرد:‌ یکی از بهترین اتفاقات فوتبال ما در زمان کی‌روش رقم خورد. شاید نظرهای متفاوتی وجود داشته باشد اما ارزیابی عمومی از این اتفاق مثبت است. فکر می‌کنم در ۲-۳ روز آینده یا فردا هیأت رییسه فدراسیون تصمیماتی در مورد تیم ملی خواهد گرفت اگر اجازه بدهید من تا همین‌جا صحبت کنم. شاید همین موضوع کافی باشد. 

وی در خصوص اینکه هواداران عاجزانه انتظار دارند تکلیف تیم ملی هرچه زودتر مشخص شود و اگر قرار است اسکوچیچ یا کی‌روش در جام جهانی سرمربی تیم ملی باشند، معرفی شوند، گفت: سه‌شنبه هفته گذشته با عنوان رییس فدراسیون انتخاب شده و چهارشنبه سر کار آمده‌ام. پنجشنبه و جمعه تعطیل بود هرچند ما در محل کار حضور داشتیم. شاید تا فردا این موضوع را تعیین تکلیف کنیم. فکر نمی‌کنم سریع‌تر از این کاری اتفاق بیفتد. با وجود تمام شانتاژها همه حواس ما به پرچم، کشور، میهن سرافرازی ایران در جام‌جهانی است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    12 1
    اگه قوه‌ قضائیه این مملکت کارشو درست انجام می‌داد تو الان بجای صندلی ریاست باید پشت میله های زندان می بودی
    • علی IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      5 0
      جمله ای از هیتلر هست که گفته قانون مثل تار عنکبوت است فقط میتواند حشرات کوچک را شکار کند. تاج خیلی گردنش کلفت است و می‌داند در این کشور هیچ کس زورش به این دزد خاین نمیرسد. چون از قانون اساسی هم ظاهرا بالاتر است
  • محسن IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    5 1
    همچین میگه بهترین نتایج انگار رو سکو رفته
  • حمیدرضا IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    13 1
    قراردادفدراسیون فوتبال با ویلموتس بلژیکی مثل قراردادگلستان وقراردادرژی بوده الان اقای تاج ادعای پاکدستی وسالمی میکنه!!اگر قوه قضاییه سریعا با این بابا برخورد کرده بود الان اینگونه شاخ نمیشد!
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    9 1
    رو که نیست... این یک نمونه اعیان فساد هست چگونه باهاش برخورد کردن تاسف / من چه توقعی دارم کله گنده تر از این محاکمه بشه
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    6 1
    آقای تاج معلوم نیست حواسم به پرچم است یعنی چه ولی اگر حسن نیتی داشتی خودت را با این وضعیت کاندید نمی کردی که در این شرایط این همه تنش و گرفتاری ایجاد شود و مرد و مردانه به اتهامات خودت پاسخ می دادی و مسئولیت وقایعی را که درست زیر نظر خودت و با مشارکت خودت اتفاق افتاد می پذیرفتی.
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    5 1
    همینجور که ملت از سلمان رشدی متنفرند، الان از این یارو تاج هم متنفرند،چطور کسی که اینجور دو ماه بیش از صد میلیارد پول بیزبون ملت به نان شب محتاج تا کمر تو سطل آشغال را میریزه تو حلق مرتیکه مفت خور ویلمونس و دو تا باخت و یک مساوی با تیم ملی کسب کرده ، دوباره اومده نامزد شده؟؟این باید خودشو دار میزد ،عجب سنگ پای قزوینی هست این بخدا
  • سروش IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    2 0
    سنگ پای قزوین هم پیش تو کم میاره چند میلیون یورو پول مملکت نابود کرده میگه دوران درخشان من در فدراسیون
  • mojtaba SE ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    2 0
    خلاصه اوت میشیم و شماها هم آویزون میشید که آبرومندانه اوت شدیم.و انگلیسی زبانها هم میگن روتون رو با هم کم کردیم ..انگلیس و امریکا میرن بالا و ولز سوم و ایران چهارم..کاملا حواستون به تیم ملی و کشور و پرچم هست؟؟؟دلال مطوئن آوردید که پول بگیرید و تیم اوت بشه..والا کیروش همین مجموعا 200000 دلار رو همه جا میتونه در بیاره ,نه عزیز حساب بالای 50 میلیون دلار رشوه هست حداقل که با عجله رئیس شدی تا دلالت رو بیاری و 51 نفر هم آماده رای دادن..برو دائیت رو علاف کن ..
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    1 0
    فعلا با کیروش بریم قطر برگشتیم سر فرصت میریم پاسخگوئی چون من بیشتر یا کمتر از رفقا نیستم
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    3 0
    تا حالا پرسیدی...؟!! چگونه آقای تاج دارای پرونده فساد در فوتبال دوباره با پنجاه و یک رای انتخاب میشه؟!!! آوردن این تعداد رای، نشان از وضعیت فوتبال کشور است. دقت کنید‌ در به مصاحبه اول آقای تاج در هفته گذشته ... گفتند، این تعداد رای دادن از آن کسانی است، در دوران من به مدیریت رسیدند.... !!! بنازم به این رانت خواریدر فوتبال....!!@
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    0 0
    این فساد ها رو افراد دیگه ای خارج از ایران انجام دادند شما پاکی زیاد به نامه ها توجه نکن میگن شهر که خالی میشه قورباغه هفت تیر کش میشه حکایت این ادمه خیلی رو داری اقا
  • هوشنگ IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    0 0
    تاج کارش درسته دمش گرم آفرین
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    0 0
    تاج مثل دزدیه که دفعه اول کارشو نیمه تموم گذاشته و الان برگشته کار نیمه تمومشو به اتمام برسونه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس