کد خبر 1415541
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
شانس ایران و برزیل برای پیروزی برابر است

مدافع تیم ملی والیبال ایران گفت: شانس تیم های ملی ایران و برزیل در بازی امشب برابر است و هیچ تیمی از قبل برنده نیست.

به گزارش مشرق، مهدی جلوه پیش از دیدار تیم های ملی والیبال ایران و برزیل در مرحله حذفی رقابت های قهرمانی جهان اظهار داشت: خدا را شکر می کنم در شرایطی که تیم ها در چالش های مختلف قرار گرفتند، ما از ابتدا در کنار هم خیلی محکم کار را شروع کردیم و با تمام توان بازی کردیم و حالا در این مرحله قرار داریم.

وی ادامه داد: حالا که به اینجای مسابقات رسیدیم با آمادگی ذهنی و جسمی خیلی خوبی متمرکز شده‌ایم تا بازی درخشانی مقابل برزیل داشته باشیم. شرایط بازیکنان از نظر روحی خوب بوده و تمرکز همه روی این بازی است. کادر فنی هم کمک های مناسبی داشته و در روزهای اخیر تمام شرایط برزیل را زیرنظر گرفته ایم. انشالله بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

مدافع تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که تیم ملی چقدر شانس پیروزی مقابل برزیل را دارد، گفت: دقیقاً به همان اندازه ای که برزیل شانس پیروزی در این مسابقه را دارد، ما هم به همان اندازه شانس داریم. هیچ تیمی از قبل برتری نسبت به حریف ندارد. روز بازی، شرایط بازی و سایر موارد مشخص می کند که چه نتیجه ای رقم بخورد. همه چیز به عملکرد دو تیم بستگی دارد. امیدوارم که با تمام قدرت بازی کنیم و بتوانیم هدیه خوبی به مردم بدهیم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۲۳ و ۳۰  دقیقه امروز (سه‌شنبه ۱۵ شهریور) و در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲ به مصاف برزیل می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    4 0
    با بازی که مقابل هلند انجام دادید هیچ شانسی مقابل برزیل ندارید . برای یک بار هم که شده به جای رجز خوانی به ضعفهای خودتان فکر کنید تا رشد حقیقی حاصل شود .
  • علی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    1 0
    ایران تیم جوانی است و مقابل برزیل شانس کمی دارد ولی ایران تیم جوان واینده داری است دست اقای داورزنی درد نکند که به والیبال ایران شخصیت داد ووضعیت شرم اور فوتبال ایران با اینهمه هیاهو برای هیچ اول به گردن بزرگان فوتبال ایران است نباید دنبال متهم از زمین اسمان باشند به والیبال ایران نگاه کنند ودرس عبرت بگیرند
  • ف GB ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    0 0
    هیچ شانسی ندارد در مقابل برزیل..عوام فریبی نکنید..والیبال که شانسی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس