کد خبر 1415198
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
دلم برای لواندوفسکی می‌سوزد!

ارلینگ هالند می‌گوید در پی دریافت پیشنهاد بایرن مونیخ برای خرید خودش، دلش برای روبرت لواندوفسکی سوخته است.

به گزارش مشرق، درخشش هالند در  تیم سابقش دورتموند باعث شد که توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی به این بازیکن جلب شود و پیشنهادهای بسیاری به دست او برسد. نام باشگاه‌هایی چون رئال‌مادرید، بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن و بایرن‌مونیخ در کنار نام این بازیکن مطرح شده بود اما او در نهایت تصمیم گرفت که به منچسترسیتی برود و بازی تحت هدایت پپ گواردیولا را تجربه کند.

با این حال، انتشار این شایعه که بایرن علاقه زیادی به جذب این ستاره نروژی داشته و حتی پیشنهادی را هم برای جذب او ارائه کرده است؛ باعث شد که جنجال زیادی ایجاد و روبرت لواندوفسکی به‌شدت از این موضوع ناراحت شد طوری که در نهایت تصمیم گرفت در این فصل از بایرن جدا شود.

ستاره ۲۲ ساله نروژی در مستندی به نام «هالند: تصمیم نهایی» که قرار است به‌زودی از طریق Viaplay منتشر شود، درباره پیشنهادی که از بایرن مونیخ دریافت کرد حرف زد. هالند در بخش کوتاهی از این مستند که منتشر شده است می‌گوید: «اگر بخواهم خودم را جای لواندوفسکی بگذارم... خب من نمی‌دانم لوا چند گل زده است و چند قهرمانی برای این باشگاه به ارمغان آورده است. اما دلم برایش کمی سوخت. این کاملاً غیرمحترمانه بود اما در عین حال فرصتی برای او ایجاد کرد که به فکر چالش دیگری باشد.»

پدر هالند، آلف اینگ هالند نیز این موضوع را تأیید کرد هرچند که گفت به مسئولان بایرن‌مونیخ حق می‌دهد که برای محافظت از موقعیت خود و تیم‌شان این اتفاق را تکذیب کنند و بگویند که هیچ پیشنهادی در کار نبوده است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس