کد خبر 1415003
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
چرا بچه غول سیتی را به رئال ترجیح داد؟

پدر ستاره سیتی از دلیل رئالی نشدن پسرش پرده برداشت.

به گزارش مشرق، ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند در تابستان گذشته یکی از بمب های نقل و انتقالات بود که در نهایت با سیتی پیوست.

هالند این روزها با سیتی در لیگ جزیره کولاک کرده است. در همین رابطه نشریه «موندو دپورتیوو» از دلیل رئالی نشدن این ستاره نروژی و رفتن به سیتی پرده برداشت.

این رسانه اسپانیایی نوشت: هالند مرد شیک پوش لیگ برتر است، قهرمانی که او در تابستان امسال به منچسترسیتی ملحق شد. رئال مادرید مقصد احتمالی او به نظر می رسید و حالا پدر مهاجم نروژی توضیح می دهد که چگونه تصمیم گرفتند روی تیم گواردیولا شرط بندی کنند.

 چرا بچه غول سیتی را به رئال ترجیح داد؟

در مستند «انتخاب هالند» روزنامه نگار از پدر هالند درباره رئال مادرید می پرسد. "چطور می توانی به باشگاه افسانه ای مانند رئال مادرید نه بگوییم؟" این سوال بود و هالند پس از چند ثانیه سکوت پاسخ داد: "سوال خوبی است. واقعا نمی توانید این کار را انجام دهید."

پدر ستاره سیتی ادامه می دهد: ما یک معیار در ذهن داریم، چه کسی به "۹" نیاز دارد؟ منچسترسیتی یک انتخاب ۱۰ است، این گزینه عالی است، در حالی که رئال مادرید به دلیل نحوه بازی بنزما با امتیاز ۵ یا ۶ است. آیا آنها موفق خواهند شد امباپه را به خدمت بگیرند؟

اینجاست که به نظر می رسد پدر هالند توضیح می دهد که چگونه آینده بازیکن را تعیین کردند و فاش کردند که همه چیز را کاملاً مطالعه کرده اند. به این ترتیب هالند سیتی را انتخاب کرد. با ایتن وجود شایعاتی در مورد حضور احتمالی هالند در دو سال آینده در رئال مطرح می شود. طی این دو سال، بند ۱۵۰ میلیون یورویی فعال می‌شود تا هالند بتواند سیتی را ترک کند. بسیاری معتقدند که رئال مادرید آن را پرداخت کند تا هالند جانشین بنزما شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس