کد خبر 1415009
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
گوشی

نسخه استاندارد سری راگ فون ۶D از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و شارژ ۶۵ واتی بهره می‌برد.

به گزارش مشرق، نسخه دایمنسیتی سری گوشی‌های گیمینگ ایسوس موسوم به راگ فون ۶D آلتیمیت و راگ فون ۶D قرار است در تاریخ ۱۹ سپتامبر مصادف با ۲۸ سپتامبر معرفی شوند. به رسمی همیشگی ایسوس، انتظار می‌رود مشخصات فنی این دو گوشی هوشمند جز در بخش کانفیگ‌های رم و حافظه داخلی مشابه یکدیگر باشند. حالا به تازگی گزارشی توسط یکی از افشاگران چینی معتبر منتشر شده است که به مشخصات فنی نسخه استاندارد این سری اشاره دارد.

مشخصات فنی گوشی راگ فون ۶D لو رفت +عکس

در این گزارش که توسط افشاگر برجسته به نام Digital Chat Station منتشر شده است، مشخصات فنی ایسوس راگ فون ۶D قرار گرفته است که احتمالا با مدل آلتیمیت یکسان است. این افشاگر چینی در گزارش خود تایید می‌کند که راگ فون ۶D نیز به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس مجهز خواهد بود. در پنل جلویی آن نیز نمایشگر ۶.۷۸ اینچی امولد قرار دارد که احتمالا از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی بهره خواهد برد. در پنل پشتی راگ فون ۶D نیز سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX۷۶۶ جای خواهد داشت. منبع تغذیه این گوشی گیمینگ باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ ۶۵ واتی خواهد بود.

مشخصات فنی گوشی راگ فون ۶D لو رفت +عکس

راگ فون ۶D آلتیمیت

شایان ذکر است امروز نیز در خبری دیگر ایسوس به طور رسمی اعلام کرد که سری راگ فون ۶D به سیستم خنک‌کننده پیشرفته‌ای مجهز خواهد بود که تا به امروز در هیچکدام از گوشی‌های سری راگ قرار نگرفته است و عملکردی چشمگیر خواهد داشت.

مشخصات فنی گوشی راگ فون ۶D لو رفت +عکس

راگ فون ۶D

در نهایت باید اشاره کرد که شایعات اخیر ابراز کرده‌اند هسته کورتکس X۲ موجود در دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس اورکلاک خواهد شد تا کاربران بتوانند از حداکثر توان آن برای اجرای بازی‌ها بهره ببرند. در این راستا، به نظر می‌اید یکی از دلایل استفاده از خنک‌کننده پیشرفته توان سخت‌افزاری بالا این تراشه و رفع مشکلات تولید گرمای حاصل از آن باشد.

منبع:جی اس ام آرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    1 1
    سلام چرا بخش کامپیوتری راه نمیندازین تا از سلطه غرب رها بشین
    • 123 IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      0 0
      چراکه نه؟ آخه ما تجربیات موفق نظام سرمایه داری حامی مظلومان و خودروسازی پاک بواسطه مدیران پاکدست رو داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس