تیم فوتبال لیورپول در دربی مرسی‌ساید مقابل میزبان خود اورتون تن به تساوی بدون گل داد و در این بین ستاره‌ میدان جردن پیکفورد بود.

به گزارش مشرق، تیم‌های اورتون و لیورپول از ساعت ۱۶ امروز(شنبه) به وقت تهران در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس در ورزشگاه گودیسون پارک به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تساوی بدون گل حاصل شد.

شاگردان یورگن کلوپ برای رسیدن به پیروزی تلاش فراوانی را انجام دادند و موقعیت‌های زیادی را هم به وجود آوردند اما درخشش خیره‌کننده جردن پیکفورد مانع از گلزنی قرمزپوشان شد. گلر ملی‌پوش اورتون در این مسابقه هشت سیو داشت و سه بار هم تیر دروازه به کمکش آمد.

البته که شاگردان فرانک لمپارد نیز دست و پا بسته نبودند. آنها هم چند فرصت خوب گلزنی داشتند که نمایش جالب توجه آلیسون بکر مانع از فروپاشی دروازه شد. یک بار کانر کودی در نیمه دوم دروازه لیورپول را باز کرد اما VAR آن را به دلیل آفساید رد کرد تا نتیجه صفر بر صفر برقرار بماند.

با این نتیجه تیم تحت هدایت یورگن کلوپ سومین تساوی این فصل را متحمل شد تا با ۹ امتیاز به طور موقت در رده پنجم قرار بگیرد. تافی‌ها هم با ثبت چهارمین تساوی چهار امتیازی شد و همچنان در حسرت پیروزی باقی ماند. آنها با چهار امتیاز فعلا تیم چهاردهم جدول هستند.

توقف لیورپول در دربی مرسی‌ساید؛ کلوپ و شاگردانش حریف پیکفورد نشدند

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس