شانس استقلال و پرسپولیس برای دریافت سهمیه لیگ قهرمانان چقدر است؟

مسئول رکن صدور مجوز حرفه‌ای توضیحاتی درمورد آخرین وضعیت دریافت مجوز لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

به گزارش مشرق، مجتبی محرمی در مورد شرایط پرسپولیس در فصل جاری با اضافه شدن شیخ دیاباته به این تیم اظهار داشت: ان شالله که اتفاق های خوبی برای تیم بیفتد. به نظر من که تیم در همین چهار هفته هم بازی های بدی انجام نداده است. البته الان در مورد تیم ها صحبت کردن زود است. هیچ تیمی به مرز آمادگی صددرصد نرسیده است. نفرات تازه به تیم ها اضافه شده اند. الان خود پرسپولیس تازه دیاباته را گرفته و باید کم کم به شرایط تیم عادت کند. 

وی در خصوص اینکه گفته می شود پرسپولیس هنوز در حد یک مدعی نشان نداده، تصریح کرد: کدام تیم چهره مدعی داشته که پرسپولیس از آن کمتر بوده باشد؟ اصلا الان زمان قضاوت در مورد تیم ها نیست. تازه از هفته هفتم به بعد می شود در مورد شرایط مدعیان حرف زد. تیم ها تازه الان در حال شناخت از خودشان هستند. 

محرمی در مورد اینکه آیا حضور مربیان خارجی تاثیری در لیگ گذاشته اند ای خیر، گفت: خب یکسری شگفتی ها رقم خورده اما در کل تا هفته هشتم یا هفتم باید صبر کرد. بازیکنان خارجی تیم ها هنوز به شرایط فوتبال ایران عادت نکره اند. 

بیشتر بخوانید:

فریبا: از ساپینتو و مورایس خجالت کشیدیم

پیشکسوت پرسپولیس در مورد توییت مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان که مدعی شده خرید دیاباته و لوکادیا ۹۰ میلیارد شده و به نمایندگان مجلس طعنه زده که کجا هستند، خاطرنشان کرد: این روزها همه از این حرفها می زنند. الان که باشگاه سپاهان با حضور تاج و ساکت در فدراسیون سمبه شان پرزور تر هم شده و از این صحبت ها می کنند. یک زمانی ناصر حجازی خدا بیامرز حرف خوبی زد که چه چیزی سر جایش است که در فوتبال باشد. همیشه به پرسپولیس می خواهند ایراد بگیرند. سپاهان برای اینکه مشکلات خودش را از سر باز کند به پرسپولیس گیر داده است. خب یکی هم باید از آنها بپرسد شما از کجا پول آورده اید که این همه بازیکن و مربی خارجی جذب کرده اید؟ نکند برای پرسپولیس را با دلار آزاد حساب کردید و برای خودتان را با دلار دولتی؟ 

مدافع اسبق سرخپوشان در مورد پیشینه استقلالی بودن شیخ دیاباته گفت: امثال شیخ دیاباته حرفه ای هستند و اصلا این مباحث برای آنها جایی ندارد. الان در لیگ خودمان هم بازیکنان بههمین راحتی جا به جا می شوند. دیگر بازیکن خارجی که برایش فرقی نمی کند. شیخ دیاباته هم در لیگ های معتبری بوده و برایش این مسائل حل شده است. 

وی در مورد انتقاداتی که به سعید صادقی می شود، گفت: همیشه اول فصل این حرفها هست. همه روی او زوم کرده اند و می گویند باید مدام پاسگل بدهد. او نیاز دارد در پرسپولیس جا بیفتد. به هر حال شاید یحیی گل محمدی از او توقعات دیگری دارد ما که دقیق نمی دانیم و در بحث فنی تیم نیستیم. 

محرمی در مورد بیانیه چند روز قبل پیشکسوتان پرسپولیس گفت: امضای ما پیشکسوتان که پای این بیانیه نبود و ما هم نفهمیدیم ماجرایش چه بوده اما هنوز هم ما پیشکسوتان معتقدیم چرا نباید از افراد باسابقه تیم کسی در هیات مدیره باشد؟ تنها بحث ما چند وقت قبل هم همین بوده است. در مورد سهم پیشکسوتان در بورس هم معتقدم اگر این کار را بکنند که چه بهتر وگرنه کسی برای پول بیانیه نمی دهد.

منبع: آخرین خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رضا IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    1 7
    باز آقای تاج شده رییس فدراسیون و تیم پرسپولیس هم یک بازی را برنده شده و همه این جماعت دوباره دور برداشتند!!! بابا مسعود کجایی؟!!!
    • کعبی IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      7 0
      احمق تو ک همه رو از چشم کثیفت میبنی پ بابا سجاد چی شد
    • IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      0 0
      خدایی کثیف تر و احمق تر از تو پیدا میشه مکعب ؟
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    2 1
    پوست خربزه زیر پای تاج انداختند تا بعد شکست در جام جهانی او را مقصر جلوه دهند.
    • سعید رضایی تنظیم کننده مشهد IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      3 1
      تاج مقصر نیست اون نبی و عابدزاده دور و برش هستند که تاج را اغفال کردند و گرنه تاج خیلی آدم خوبیه
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    0 0
    آره دیگه دلارهای نفتی برنامه خوبه الاتیمهای نفتی جنوبی...اقاتمام پول مملکت اززیرپای خوزستان درمیاد تاکی اجحاف تاکی غارت واستعماراگه دولت نباید حمایت کنه خب چرا فقط دوتیم نفتی لیگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس