کد خبر 1414458
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۰

انواع آنتی ویروس برای محافظت ابزار الکترونیکی از هجوم بدافزارها به مرحله تولید رسیده اند که می توان از نوع استاندارد آن برای حل این معضل بهره جست.

به گزارش مشرق، امروزه با توجه به همه گیری و استفاده اکثریت افراد جامعه از تلفن های همراه استفاده از آنتی ویروس موبایل بسیار حائز اهمیت می باشد. در دنیای الکترونیک امروزه ویروس های مختلفی در فضای الکترونیک و فضاهای مجهزی وجود دارند که هکرها با استفاده از این رویروسها گاهی می توانند به اطلاعات شخصی گوشی و کامپیوتر تان دست یابند و به حریم خصوصی شما وارد شوند. از این رو استفاده و تهیه یک آنتی ویروس مناسب از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

چرا قیمت آنتی ویروس قوی موبایل ایرانی گران است؟

به دلیل نوسانات موجود در بازار عرضه این محصولات، قیمت آنتی ویروس موبایل یا نرم افزار سایت در حال تغییر می باشد که ما به صورت روزانه قیمتها را در وب سایت بارگذاری می کنیم تا شما عزیزان با توجه به هزینه ای که می خواهید صرف کنید انتخاب مناسبی را داشته باشید.

از دیگر عواملی که در قیمت آنتی ویروسها حائز اهمیت است و تاثیرگذار می باشد نوع کاربرد این محصولات می باشد که کاربردهای مختلف و متفاوتی را به همراه دارند به عنوان مثال در برخی از این نرم افزارها علاوه بر ویروس یابی برخی از فایلهایی که در حافظه گوشی شما وجود دارند و به عنوان فایلهایی محسوب می شوند که فقط حافظه گوشیهای شما را اشغال می کنند را با اسکن کردن حافظه شما پیدا کرده و با تائید شما اقدام به حذف این فایلها می نماید.

آنتی ویروس موبایل قوی

بعد از چند ماه مصرف به دلیل اینکه رم گوشی سریع آلوده می شود باید آنتی ویروس موبایل قوی با سرعت عالی باشد را در روی آن نصب کرد تا همه برنامه ها را پاکسازی کند. این برنامه را می توان در گوشیهای اندروید و اپل که معمولا گران قیمت می باشند نصب کرد زیرا اگر به سرقت رود هزینه بالایی را به صاحب خود به بار می آورند و به همان خاطر که واقف می باشید همیشه دزدان در کمین می باشند تا فرصتی یابند و لوازم قیمتی را بربایند. برخی از این اپلیکیشنها ممکن است به گوشی شما آسیب وارد کند که در همه جا تبلیغات رایگان آن باشد اما باید دقت کنید که متناسب با سیستم اندروید شما می باشد و عملکرد پاکسازی را به درستی انجام می دهد.

چرا قیمت آنتی ویروس قوی موبایل ایرانی گران است؟

اگر گوشی همراه شما هنگ می کند حتما نیاز به آنتی ویروس موبایل قوی برای تند کردن سرعت آن دارید و باید اقدام به یافتن نوع مطلوب آن باشید.

برخی افراد موبایل خود را بر اثر کند شدن فلش می کنند که همه اطلاعات و گالری پاک می شود و دوباره به تنظیمات کارخانه برمی گردد که افراد از این اتفاق بسیار ناراضی می باشند. به اجبار آن را انجام می دهند و حتی عمر موبایل را هم پایین می آورد و اگر قصد فروش آن را داشته باشید می توان گفت قیمت قبل و بعد از فلش به نصف آن می رسد و جزو تعمیرات مضر می باشد اما اگر این برنامه کاربردی را در دستکاپ گوشی خود داشته باشید و به طور خودکار تنظیم کنید هر آنچه ویروس و یا برنامه مزاحمی از طریق انواع اپلیکیشنها و شبکه های اجتماعی وارد شود به سرعت به وسیله آن از بین می رود و از پر شدن بیس از حد حافظه و رم موبایل ممانعت می کند.

آنتی ویروس موبایل ایرانی

چندی است که این تولیدات افزایش یافته و نمونه های متعدد آن به بازار ارائه شد تا همگان از آن استفاده کنند که با نمونهه های خارجی خود رقابت بالایی دارد و در برخی از موارد برتری کاربردی نیز دارد. این نرم افزار می تواند تمامی برنامه ها و عملکردهای مدیریتی سیستم عامل را مورد بررسی قرار دهد و رفتارهای مشکوک و غیر عادی را هشدار دهد و در صورتی که متوجه دستورالعملهای غیر عادی شود آن را به هشدار می دهد و برای اجرای آن شرایط خاصی به وجود می آورد.

چرا قیمت آنتی ویروس قوی موبایل ایرانی گران است؟

در چند سال اخیر با همت و تلاش مهندسان ایرانی در عرصه تکنولوژی و فضای اینترنت، دستاوردهای جدیدی حاصل شد که به دلیل کارایی و کاربرد عالی مورد استفاده های فراوانی قرار گرفت. آنتی ویروس موبایل ایرانی با طراحی و برنامه نویسی کاملا ایرانی تولید شد تا به جهانیان ثابت شود ایرانیان در هر عرصه علمی جزو پیشگامان و پیشتازان می باشند. امروزه بازیهای فراوانی مورد استفاده کاربران قرار می گیرد که ممکن است برخی از سودجویان ویروسها و بد افزارهای خاصی را در آن برنامه ایجاد کنند تا زمانی که فرد برای خرید اینترنتی آن اقدام می کند اطلاعات حساب بانکی وی لو رود و هکر بتواند حساب بانکی او را مورد سرقت قرار دهد، همانطور که امروزه شاهد این جریانات در تعداد و موارد متعددی می باشیم.

منبع: تابناک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    2 2
    آقا اين مطالب تبليغاتي و بدون سنديت رو چرا نشر ميديد؟ ا فلش قيمت گوشي رو نصف مي كنه؟!! اپل ويروسي ميشه؟؟ برنامه تو رم اپل مي مونه؟ حداقل از يه متخصص نظر بگيريد؛ اين مطالب توي سايت شما وجاهت ميده به اين كلاه بردارها و جيب مردم رو بابت به اصطلاح آنتي ويروس خالي ميكنن
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    0 0
    هیچ موبایلی اعم از اندروید و یا سیستم عامل بدرد نخور ای او اس (برای ایران) احتیاج به آنتی ویروس ندارند و فقط باعث کند شدن سیستم میشود، سیستم عامل هال ذکر شده با سیستم عامل ویندوز کاملا متفاوت هستند. این مطلب یک رپورتاژ اگهی بود که ظاهر در تابناک چاپ شده و مشرق هم همینطوری کپی پیست کرده اینجا!!
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    1 0
    تیتر، انتقادی است ولی متن دلیل گران فروشی را شرح می دهد؟! بیشتر به تبلیغ بازرگانی شبیه است تا گزارش!
  • گمنام IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    0 0
    زیر تصاویر تبلیغاتیش زده راهی به سوی ثروت شما بخوانید به سوی کثافت / این روزا یه عده شیاد کلاهبردار با وعده ثروت مند شدن میگن بیاین پکیج ما رو بخرید تا ثروت مند بشین / اینا یه مشت از حیوان پست تر و کلاهبردار و شیاد هستند / امثال کلاته ها و معین فرجی ها و ... که توی اینستاگرام جولان میدن کسی هم متاسفانه باهاشون کاری نداره !
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    0 0
    من که آنتی ویروس رایگان ایرانی را دارم
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    1 0
    اگر کسی متوجه شد چرا گران است لطفا به من هم بگه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس