کد خبر 1414378
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
انگلیس در آستانه رکود اقتصادی است

بنا به پیش بینی های اتاق بازرگانی انگلیس این کشور به زودی وارد دوره رکود اقتصادی خواهد شد.

به گزارش مشرق، به نقل از اسپوتنیک، بنا به ارزیابی اتاق بازرگانی انگلیس، به واسطه روند افزایشی تورم و بحران ادامه دار انرژی، این کشور تا پایان سال میلادی جاری رکود اقتصادی را تجربه خواهد کرد.

اتاق بازرگانی انگلیس (BCC) در جدیدترین پیش بینی خود اعلام کرد که این کشور قبل از پایان سال جاری دچار رکود اقتصادی خواهد شد. براساس اعلام اتاق بازرگانی انگلیس همچنین پیش بینی می شود که رشد اقتصادی این کشور طی سال های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ ضعیف باشد.

بر اساس پیش بینی ها، اتاق بازرگانی انگلیس انتظار دارد که اقتصاد این کشور در سال ۲۰۲۲ سه فصل متوالی انقباض را به ثبت برساند که برابر با تعریف رکود اقتصادی خواهد بود. همچنین اتاق بازرگانی انگلیس می گوید نرخ بیکاری را در سال جاری میلادی ۳.۸ درصد و در سال های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ به ۴.۱ درصد خواهد رسید.

در پیش بینی اتاق بازرگانی انگلیس آمده است تورم در این کشور ممکن است تا پایان سال جاری به ۱۴ درصد برسد و تا قبل از پایان سال ۲۰۲۳ ۵ درصد کاهش را تجربه کند.

تورم بالا در انگلیس و بحران انرژی که در آستانه فصل سرما هنوز تدبیری برای آن اندیشه نشده است، دو بحران مهم پیش روی نخست وزیر آتی این کشور خواهد بود که نام وی ۵ سپتامبر اعلام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • طاهری IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    6 1
    آهای استعمارگران اروپایی ...! صدای پای مستعره هایتان را می شنوید که برای استعمارتان می آیند ؟!پاسخ جنایت هایتان نزدیک است !
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    0 0
    ایشالله کوس نابودیشون داره نواخته میشه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس