اژه ای

رئیس قوه قضائیه با بیان این که دغدغه‌های اداری دستگاه قضا نباید مانع خدمت رسانی صادقانه شود، تأکید کرد: مباحث مربوط به شورای حل اختلاف باید در چارچوب قانونی و اصولی بررسی و ساماندهی شود.

به گزارش مشرق، حجت السلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز در جریان سفر خود به این استان با حضور در جمع قضات و پرنسل دادگستری استان یزد، با بیان این‌که در مسیر انقلاب اسلامی ایران سختی‌های زیادی کشیده شده است، اظهار کرد:‌ استان یزد با  یک میلیون و سیصد هزار نفر جمعیت، بالغ بر سه هزار شهید، بیش از ۹ هزار جانباز، ۸۰۰ آزاده و بسیاری ایثارگر تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی با اشاره به اهمیت ایثارگری شهدای دشت نینوا، افزود:‌ این خون‌ها برای پاسداری از حق و ارزش‌های اسلامی ریخته شده و ما امیدواریم در انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) باشیم.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اهمیت ظرفیت‌های انسانی و علمی استان یزد، گفت:‌ این استان از دیرباز تاکنون در بسیاری از امور خدمت‌رسانی پیشتاز کشور بوده و است.

محسنی اژه‌ای با اشاره به اهمیت رفع دغدغه قضات و پرسنل دستگاه قضا، تصریح کرد:‌ هیأتی که قبلا وارد استان یزد شده است بسیاری از مشکلات و دغدغه‌ها را احصا کردند و سعی داریم با کمک استان نسبت به رفع این دغدغه‌ها اقدام شود.

وی با بیان این‌که مشکلات پرسنل را درک می‌کنیم، تأکید کرد:‌ اعمال تحریم‌های ظالمان و شیوع کرونا، شرایط اقتصادی کشور را با دغدغه‌های مختلف و جدی مواجه کرده که باید نسبت به مدیریت آن برنامه‌ریزی و صبوری کنیم.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به سختی فعالیت و کار قضات، خاطرنشان کرد:‌ در بسیاری از مواقع قضات ناگزیرند از کارشناسان و ضابطین قضایی استفاده کنند و همین امر سختی کار قضاوت را به لحاظ شرعی و قانونی چند برابر می‌کند.

محسنی اژه‌ای در پایان سخنان خود با بیان این که دغدغه‌های اداری دستگاه قضا نباید مانع خدمت رسانی صادقانه،‌ بی منت و متعهدانه شود، تأکید کرد: مباحث مربوط به شورای حل اختلاف باید در چارچوب قانونی و اصولی بررسی و ساماندهی شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    3 0
    رسیدگی به پرونده ها بسیار زمانبر هست،منت گذاشته و دستور دهید زمان را کوتاه کنند،ما به منت کشی عادت کرده ایم.
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    5 0
    همش فقط شعار میدین ،اول خودت فساد قوه قضاییه رو جمع کن
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    3 7
    ارز دولتی را حذف کردند. و قیمت ها دلاری شد. البته کاری درست بود. چون یکی از اصول اقتصاد واقع پذیری است. اما حقوق ها را بریال دادن و تحقیر ملت با دادن یارانه و کوپن نهایت بی شرمی و خیانت است. چون هرگز کارمند درست کار نخواهد نمود وفساد بد تر می شود و نخبگان از کشور فرار می کنند.
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    4 2
    چقدر این اژه ای آدم خوبی بود و ما نمیدونستیم
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    0 0
    هم کار رادبه ضابط بسپاری ،هم کارت چند برابر شود!یک جمله که خود را نقض می کند!
  • یک جانباز IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    0 0
    تا به خیانت و زمین خواری و ترک فعل وزرای دولت یازده و دوازده و مسئولان زمین و مسکن رسیدکی و محاکمه نشوند و زمینهای قصب شده ملت و ثروتهای بدست آمده از این راه را پس نگیرید ملت از قوه قضاییه راضی نخواهند شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس