کد خبر 1413499
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
دعوت ویژه AFC از گل محمدی/ یحیی در میان مربیان برتر آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه‌ای به باشگاه پرسپولیس از سرمربی سرخپوشان ایران برای شرکت در هفتمین دوره تالار گفتگوی مربیان برجسته آسیا دعوت کرد.

به گزارش مشرق، ۲۱ سپتامبر(۳۰ شهریور) هفتمین دوره تالار گفتگوی یک روزه مربیان برتر آسیا به میزبانی کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور و به صورت ویدیویی برگزار خواهد شد. در همین ارتباط از یحیی گل محمدی نیز برای شرکت در این دوره که از راه دور خواهد بود، دعوت به عمل آمده است.

در نامه ارسالی از سوی دبیرکل کنفدراسیون، گردهمایی مربیان برجسته قاره برای بحث درباره مسایل برجسته فنی و مدیریت تیم‌ها و به اشتراک گذاشتن تجارب و دانسته‌های جدید جهت ارتقای دانش مربیان، هدف اصلی از برپایی برنامه اعلام شده است.

مدیر این برنامه نیز اندی راکسبورگ، مدیر فنی کنفدراسیون خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسیحا IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    0 0
    پس فرهاد ... متخصصین آسیا چی ؟؟؟؟ تجربه هاشون در خوردن شش گل در جا بدرد میخورد واقعا بده بده بد حالا همه با هم کنفدراسیون آسیای پرسپولیسی نمیخوایم نمیخوایم !!!!!!
    • ایرانی IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      0 0
      فرناز پودری و کیسه هارو به بازی مافیا دعوت میکنن😂 چون واقعا حرفه ای بازی میکنن در حد جهانی 😁
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    0 0
    احتمالا حرکات انفجاری وبی سابقه یحیی بعد از دریافت گل در دربی که تمام ورزشگاه و بینندگان تلویزیون و داور را مبهوت خود ساخته بدجوری چشم AFC را گرفته وگرنه از نظر فنی ایشون کاملا مرخصند
  • Perspolis IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    0 0
    کسی از کیسه هیچ وقت حتی تو لیست انتظار فیفا و afc هم نبوده! از قرعه کشی جام جهانی گرفته تا جاهای دیگه؛ فقط پرسپولیس کبیرو میشناسن 💪❤❤❤❤❤❤

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس