کد خبر 1412900
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
تمرکز روی بخش ناامیدکننده پرسپولیس/ کبریت‌های بی‌خطر در خط حمله!

تیم فوتبال پرسپولیس از سه مسابقه ابتدایی خود در لیگ برتر تنها یکبار موفق به گلزنی شده است و سرمربی این تیم به دنبال رفع مشکل خط حمله و برطرف کردن این چالش است.

به گزارش مشرق، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب پنج امتیاز از سه دیدار نخست در حالی ادامه دارد که همچنان مشکل اصلی سرخپوشان پایتخت عدم مهارت مهاجمان در امر گلزنی است.

پرسپولیس پس از دو تساوی مقابل ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان در دو هفته ابتدایی توانست با تک گل میلاد سرلک از سد آلومینیوم اراک عبور کند تا به سه امتیاز مهم این دیدار خارج از خانه برسد.

امیدواری به کلین شیت‌ها

بازگشت علیرضا بیرانوند تبدیل به نقطه قوت پرسپولیس شده است. او به همراه مدافعان جدید سرخ‌ها به هماهنگی کامل رسیده است تا کمترین موقعیت گلزنی روی دروازه پرسپولیس در سه بازی ابتدای فصل ایجاد شود. همچنین مدافعان پرسپولیس با عملکرد بی نقص خود تنها اجازه ۶ بار شوت‌زنی به بازیکنان ذوب آهن، فولاد و آلومینیوم اراک را داده‌اند تا نشان دهند قرار نیست تمام توپ‌های حریفان به بیرانوند ختم شود.

تمرکز روی بخش ناامیدکننده پرسپولیس/ کبریت‌های بی‌خطر در خط حمله!

کسی نگران مصدوم‌ها نیست

فرشاد فرجی به طور حتم و دانیال اسماعیلی فر احتمالاً به دیدار هفته جاری با صنعت نفت آبادان نرسند. دو مدافعی که عملکردی کم نقص در کنار گئورگی گولسیانی و علی نعمتی داشتند. با این حال سرمربی پرسپولیس جای هیچ نگرانی برای پر کردن جای خالی آنها ندارد. مرتضی پورعلی گنجی با دریافت کارت بازی و پایان محرومیتش در قلب دفاع جانشین فرجی می‌شود و در صورت نرسیدن اسماعیلی فر نیز سیامک نعمتی به عنوان دفاع راست بازی خواهد کرد تا کسی نگران کمبود بازیکن در این پست‌ها نباشد.

هافبک‌های کامل حتی بدون کمال!

کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم اراک در ترکیب حضور نداشت اما ترکیب میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، امید عالیشاه و مهدی ترابی نشان داد کمربند میانی پرسپولیس بدون حضور او نیز می‌تواند قدرتمند در فاز دفاع و حمله نقش آفرینی کند.

کادر فنی پرسپولیس احتمال دارد تغییراتی را در خط میانی پرسپولیس نیز ایجاد کند اما نیمکت‌نشینان این تیم هم کمتر از اصلی‌ها نیستند تا دغدغه تنها به یک خط بی کیفیت اما تأثیرگذار ختم شود.

کبریت‌های بی خطر!

اگر مهاجمان یک تیم را خط آتش استراتژی فنی کادر فنی برای رسیدن به گلزنی در نظر بگیریم استفاده از اصطلاح «کبریت‌های بی خطر» تعبیری بی جا درباره مهاجمان پرسپولیس نخواهد بود.

یورگن لوکادیا، مهدی عبدی و حامد پاکدل تا کنون موفق به گلزنی برای این تیم نشده‌اند تا یحیی گل محمدی همچنان روی جذب یک مهاجم دیگر همچون شیخ دیاباته اصرار داشته باشد.

پرسپولیس در جریان بازی با آلومینیوم اراک سه موقعیت گلزنی داشت که نتوانست توسط لوکادیا از آن استفاده کند. اتفاقی مشابه با پنج صحنه خطرناکی که در جریان دیدار با ذوب آهن و فولاد در مقابل پای مهدی عبدی افتاد و او نیز از رسیدن به گل باز ماند تا یحیی در تمرینات روزهای اخیر روی این موضوع پا فشاری و برنامه‌ریزی کند. بدون شک پاک نکردن این مساله از ذهن کادر فنی می‌تواند تبدیل به چالشی بزرگ برای تیمی با ادعای قهرمانی در لیگ برتر فصل جاری شود.

تمرکز روی بخش ناامیدکننده پرسپولیس/ کبریت‌های بی‌خطر در خط حمله!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس