کد خبر 1413323
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
گرد و خاک

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به ورود توده جدید گردوخاک به کشور، گفت: تا شنبه هفته آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار را خواهیم داشت.

به گزارش مشرق، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: از امروز تا روز شنبه هفته آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار را خواهیم داشت اما طی این مدت در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه در منطقه زابل در بعضی از ساعات وزش باد و گرد و خاک روی می‌دهد.

وی افزود: طی این مدت در استان‌های مرکزی در غرب و جنوب غربی از جمله خوزستان، ایلام و کرمانشاه در بعضی ساعات پدیده گرد و غبار را شاهد خواهیم بود که این شرایط سبب کاهش کیفیت هوا و کاهش کیفیت دید افقی خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که آسمان تهران امروز صاف است و گاهی هم شاهد وزش باد خواهیم بود، تصریح کرد:‌بیشینه دما در گرم‌ترین ساعت در تهران به ۳۳ درجه بالای صفر خواهد رسید. امروز کمینه دما در تهران به ۲۱ درجه بالای صفر رسید و فردا هم همین کمینه دما را در پایتخت تجربه خواهیم کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: خنک‌ترین مرکز استان کشور، شهرکرد بود با حداقل دمای ۴ درجه بالای صفر و گرم‌ترین مرکز استان هم اهواز با ۴۵ درجه بالای صفر بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس