کد خبر 1413298
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
آمریکا

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تایید کرد واشنگتن درحال گفت‌وگو با تل‌آویو درخصوص ایران و مذاکرات هسته‌ای است.

به گزارش مشرق، ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در سخنانی تایید کرد که واشنگتن به پیشنهاد اروپا پاسخ داده است.

براساس گزارش اسپوتنیک، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: ما در حال گفتگوهای فشرده با شرکای اسرائیلی درباره ایران هستیم، اسرائیل هیچ حامی برای امنیت خود نزدیک‌تر از جو بایدن ندارد.

کارین ژان پی یر، سخنگوی کاخ سفید عصر ۲۹ اوت (هفت شهریور) در نشستی خبری با ادعای اینکه واشنگتن از ابتدای مذاکرات وین، رویکرد اصولی داشته است اعلام کرد اگر ایران آماده انجام تعهدات خود ذیل توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ باشد آمریکا نیز این کار را انجام خواهیم داد.

سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه آمریکا پاسخ خود را به نظرات درخواست‌های ایران درباره پیشنهادات اتحادیه اروپا ارائه کرده است، تایید کرد بصورت علنی مذاکره نمی‌کند و با اتحادیه اروپا در ارتباط است.

پیش از این نیز یک مقام ارشد صهیونیست اعلام کرد دیوید بارنیا، رئیس موساد هفته آینده برای مذاکره درباره توافق احیای برجام به واشنگتن سفر خواهد کرد. این سفر در راستای تشدید تلاش‌های رژیم صهیونیستی علیه مذاکرات رفع تحریم‌های ایران صورت می‌گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    1 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس