بیمه دندانپزشکی از مهم‌ترین بیمه‌نامه‌های درمانی دنیا محسوب می‌گردد، چرا که حفظ سلامت و بهداشت دهان و دندان در تمام دنیا موضوع حائز اهمیتی محسوب می‌گردد. چنانچه خودتان و یا یکی از اعضای خانواده‌تان برای درمان دندان دردهای ادامه دار و عذاب آور به دندانپزشکی‌ها مراجعه کرده باشید به خوبی با هزینه‌های گزاف خدمات این مراکز آشنا هستید. با توجه به سرانه درآمد ما و گران بودن این خدمات، در اکثر مواقع ما ترجیح می‌دهیم درد بکشیم ولی به این مراکز مراجعه نکنیم! اما این کار تا چه زمانی می‌تواند ادامه داشته باشد؟ عقب انداختن روند درمان دندان می‌تواند باعث بروز بیماری‌های دیگری مانند مشکلات گوارشی و قلبی شود. پس راهکار فرار از این گرانی‌ها چیست؟ در این شرایط ما میتوانیم از کاهش ۵۰ درصدی هزینه‌ها با بیمه دندانپزشکی مهراز استفاده کنیم‌. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید...

با بیمه دندانپزشکی هزینه های گزاف دندانپزشکی نصف شد!!!

بیمه دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی با هدف افزایش سطح بهداشت و سلامت اقشار مختلف جامعه به خصوص در حوزه دهان و دندان به وجود آمده است. این بیمه درمانی و زیبایی همچون سایر بیمه‌ نامه‌ها به کاهش هزینه های شما عزیزان کمک می‌کند. پس چنانچه شما نیز به دنبال بیمه نامه‌ای برای حل مشکلات و درمان بیماری‌های دندان‌های خود هستید می‌توانید از بیمه دندانپزشکی استفاده نمایید. شما تنها با پرداخت یک حق بیمه‌ سالیانه می‌توانید تا یک سال به راحتی از کلیه خدمات و پوشش دهی‌های گسترده این بیمه برخوردار گردید؛ حق بیمه پرداختی برای تهیه این بیمه نامه نسبت به هزینه‌های بالای دندانپزشکی بسیار مقرون به صرفه‌ و ناچیز است. این بیمه درمانی توسط شرکت‌های معتبر بسیاری همانند شرکت مهراز کارت در سراسر کشور ارائه می‌شود، البته شرایط پرداخت حق بیمه، خرید بیمه نامه و استفاده از تخفیفات و خدمات آن در شرکت‌های مختلف، متفاوت می‌باشد که در ادامه مورد بررسی قرار می‌دهیم...

پوشش‌های بیمه دندانپزشکی

اصلی‌ترین بخش این بیمه نامه ارائه خدمات درمانی آن می‌باشد، البته لازم به ذکر است که علاوه بر خدمات درمانی، خدمات زیبایی دندانپزشکی را نیز پوشش میدهد. خدمات درمانی از مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین مسائل حفظ سلامت دهان و دندان می‌باشند. بیمه دندانپزشکی جهت جبران بخش اعمی از هزینه‌های درمانی و زیبایی خدمات زیر شکل گرفته است. پوشش‌های درمانی بیمه دندانپزشکی مهراز کارت عبارت است از:

  • ویزیت (معاینه و تشخیص عارضه، تجویز داروها، معرفی به رادیولوژی و درخواست آزمایش)
  • ایمپلنت
  • ارتودنسی
  • کامپوزیت زیبایی
  • لامینت سرامیکی زیبایی
  • عصب کشی
  • انواع روکش دندان
  • جراحی دندان نهفته در نسج سخت و نرم
  • جراحی دندان نهفته و نیمه نهفته
  • بروساژ فک بالا و پایین
  • جرمگیری دندان و لثه
  • ترمیم دندان
  • کشیدن دندان (کشیدن دندان خلفی، کشیدن دندان عقل و ... )
  • رادیوگرافی (گرافی‌پری اپیکال یا اپیکال)
  •  و ...

مجموعه مهراز کارت از تمامی خدمات نامبرده با تخفیفات ویژه ۵۰ درصدی در کلینیک‌های طرف قرداد پشتیبانی می‌کند.

جهت اطلاع از هزینه دندانپزشکی با مهراز کارت کلیک کنید...

خدمات زیبایی بیمه دندانپزشکی

با توجه به این که داشتن یک طرح لبخند زیبا تاثیر بالایی در افزایش اعتماد به نفس ما، تقویت مهارت برقراری ارتباط و در نهایت پیشرفت ما در مرحله‌های گوناگون زندگی دارد. برخی از مجموعه‌های عرضه کننده این بیمه نامه خدمات زیباسازی دندان‌ها را نیز در کنار خدمات درمانی ارائه می‌کنند. از خدمات زیبایی دندان‌ها می‌توان به ایمپلنت، ارتودنسی، کامپوزیت، لامینت و… اشاره داشت‌. شرکت مهراز کارت در این بخش علاوه بر خدمات دندان، خدماتی را با تخفیفات ۳۰ درصدی برای لیپوماتیک، لیزر، جراحی بینی، پوست و مو، مشاوره و مامایی و ... به شما متقاضیان عزیز ارائه میدهد.

تهیه بیمه دندانپزشکی

در بیشتر مواقع خرید بیمه نامه‌ها با شرایط خاص، ویژه فقط برای قشر خاصی از مردم شامل می‌شود، که این مسئله کمی ناعادلانه به نظر می‌رسد. در بیمه دندانپزشکی مهراز کلیه اقشار جامعه با هر جنسیت، سن و شغلی می‌توانند با پرداخت یکسان حق بیمه از تخفیفات یکسان ۳۰ تا ۵۰ درصدی خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی بهره‌مند شوند.

نحوه استفاده از بیمه دندانپزشکی

جهت بهره‌مندی از خدمات ارائه شده توسط بیمه دندانپزشکی باید بعد از تهیه آن به مراکز طرف قرارداد تعیین شده توسط مجموعه مراجعه نمایید. بیمه دندان‌پزشکی مهراز کارت شعبه‌های درمانی و زیبایی بسیاری را در شهرهایی مثل تهران، کرج، مشهد، رشت و… دارد. مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه در واقع همان کلینیک‌های خصوصی هستند که از متخصصان و پزشکان حاذق و مواد و تجهیزات با کیفیت و مدرن برخوردار می‌باشد. با توجه به توضیحات ذکر شده بیمه نامه شما فقط در صورت مراجعه به مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد ارزش و اعتبار می‌یابد.

بیمه دندانپزشکی مهراز

مجموعه مهراز کارت از سال ۱۳۸۴ با مجوز و ثبت رسمی فناوری اطلاعات و ارتباطات شروع به ارائه خدمات درمانی و زیبایی دهان و دندان، پوست و مو، جراحی بینی، لیزر، مامایی و مشاوره و ... نموده است‌.

 جهت تهیه بیمه دندان مهراز کارت کافی است، به سایت مهراز کارت مراجعه نمایید و بعد از مراجعه به صفحه خرید آنلاین بیمه نامه و ثبت اطلاعات خواسته شده در صفحه و پرداخت مبلغی اندک به عنوان حق بیمه سالیانه از درگاه آنلاین سامانه، بیمه نامه خود را با اعتباری یک ساله بدون هیچ محدودیت و سقف استفاده‌ در کلینیک‌های طرف قرارداد، تهیه نمایید؛ و طی 24 ساعت آینده در محل دلخواه تحویل بگیرید. برای پاسخ به سوالات و رفع ابهامات می‌توانید از مشورت و گفت و گو با مشاوران متخصص مجموعه مهراز استفاده نمایید.

جهت مراجعه به دندانپزشکی ارزان کلیک کنید...


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس