سفر رئیس موساد به آمریکا؛ تشدید تلاش‌ علیه مذاکرات رفع تحریم‌ از ایران

منابع رسانه‌های از سفر رئیس موساد به آمریکا و تشدید تلاش رژیم موقت صهیونیستی‌ علیه مذاکرات رفع تحریم‌های ایران خبر دادند.

به گزارش مشرق، «دیوید بارنیا» رئیس موساد در روزهای آینده به عنوان بخشی از تشدید تلاش‌های رژیم موقت صهیونیستی علیه مذاکرات رفع تحریم‌های ایران همراه دیگر مقام‌های ارشد این رژیم به واشنگتن سفر خواهد کرد.

 به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» یک مقام ارشد (رژیم) اسرائیل یکشنبه تایید کرد که کاخ سفید از سفر بارنیا مطلع است. بارنیا پس از «بنی گانتز» وزیر جنگ  و «ایال هولاتا» مشاور امنیتی این رژیم، سومین مقام ارشد اسرائیلی خواهد بود که برای گفت‌وگو در مورد توافق با ایران به واشنگتن سفر می‌کند.

رئیس مدیر موساد پنجشنبه گذشته انجام داد و به خبرنگاران گفت که این توافق جدید ایران برای اسرائیل بسیار «بد» است. بارنیا، نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم موقت صهیونیستی متفق القول گفته‌اند که این  توافق «بد» است و اسرائیل به آن متعهد نخواهد بود و این حق را برای خود محفوظ می داند که علیه برنامه هسته ای ایران اقدام کند.

قبل از سفر بارنیا، لاپید گفت که ارتش و دستگاه‌های اطلاعاتی اسرائیل تلاش‌های خود را برای مبارزه با تهدید هسته‌ای ایران افزایش می‌دهند. در میان این سناریوها، لاپید گفته که یک تهدید نظامی معتبر باید روی میز گذاشته شود تا ایران را به سمت توافق بهتر سوق دهد.

این در حالی است که رسانه‌های رژیم موقت صهیونیستی روز شنبه گزارش دادند که «یائیر لاپید» نخست وزیر این رژیم قصد دارد با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسبق این رژیم درباره ایران جلسه‌ امنیتی داشته است.

روزنامه «جروزالم پست» در این زمینه نوشت قرار است به طور رسمی از «بنیامین نتانیاهو،» نخست وزیر اسبق و رئیس اپوزیسیون برای یک جلسه توجیهی امنیتی با محوریت ایران دعوت کند.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو که از دریافت گزارش‌های امنیتی از «نفتالی بنت» نخست وزیر سابق خودداری کرده بود اوایل ماه جاری با لاپید دیدار کرد.

رسانه‌های عبری‌زبان در گزارش‌هایی به عدم هماهنگی بین مقامات رژیم  موقت صهیونیستی در خصوص توافق هسته‌ای ایران اشاره می‌کنند و از اختلافات بین نخست‌وزیر موقت کابینه و رئیس موساد خبر می‌دهند.

طی روزهای گذشته تحرکات مقامات رژیم موقت صهیونیستی علیه مذاکرات برای رفع تحریم‌های ایران تشدید شده و نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی هم با برگزاری نشست خبری به لفاظی علیه ایران پرداخت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    1 0
    شاید تقدیر الاهی بر این قرار گرفته است که برجام بی فرجام سرانجامش نابودی قطعی با بلاهت و حماقت دولت یانکیستان باشد ولو غربگدایان ایران را خوش نیاید!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس