تولید ۸۰۰ محصول دفاعی و نظامی در کشور

رئیس عقیدتی سیاسی سازمان هوافضای وزارت دفاع گفت: امروز جمهوری اسلامی بیش از ۸۰۰ محصول دفاعی و نظامی را تولید و در بسیاری از این محصولات نیز به خودکفایی رسیده است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین هادی اصغرپور روز یکشنبه در دیدار با تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصو مه (س) اظهار داشت: کشورمان در عرصه صنعت دفاعی نسبت به قبل از انقلاب اسلامی پیشرفت‌های بسیار زیادی داشته است که قابل مقایسه نیست.

رئیس عقیدتی سیاسی سازمان هوافضای وزارت دفاع با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی صنعت دفاعی و نظامی کشور در ۳۰ حوزه خلاصه می‌شد افزود: قبل از انقلاب شرایط به گونه‌ای بود که غربی‌ها تجهیزات را می‌آوردند و خودشان راه اندازی می‌کردند و در این زمینه نیروهای داخلی اختیارات چندانی نداشتند.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی بیش از ۸۰۰ محصول دفاعی و نظامی را تولید و در بیشتر این تجهیزات به خودکفایی رسیده و بسیاری از نیازهای نیروهای مسلح در داخل کشور تولید می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی سازمان هوافضای وزارت دفاع گفت: ایران در عرصه ساخت پهپاد و موشک پیشرفت‌های چشمگیری داشته به گونه‌ای که برخی از کشورهایی که در این عرصه دارای محصولاتی خوبی هستند با این حال علاقمند هستند تا از تولیدات کشور ما بهره مند شوند.

وی ابراز داشت: کشورمان امروز در عرصه موشکی توانمندی‌های بسیار خوبی دارد و برد بالا و نقطه زنی موشک‌ها از جمله ویژه‌های موشک‌های ساخت ایران است.

حجت الاسلام اصغرپور همچنین عنوان داشت: ایران در عرصه پدافندی نیز از جمله کشورهای مطرح و رده بالای دنیا است و موفقیت‌های بسیار زیادی در این عرصه داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    0 2
    عجب منظورتون همون پهپادهایی که به هدف منفجر میشه اونا بهترین هستن
    • DE ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
      0 1
      نخورده
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    0 0
    باورکنین نصف چیزایی هم که میسازن رسانه ای نمیکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس