جشن ملی ۱۴۰۰؛ از دستاورد انقلاب اسلامی تا تشکیل نظام مردم‌سالار دینی

۲۲بهمن ۱۴۰۰، تولد چهل و سه سالگی فجر انقلاب اسلامی است، اقتدار در حوزه‌های دفاعی و امنیتی، پیشرفت در عرصه‌های علم و فناوری، توسعه زیرساخت‌های کشور، محرومیت‌زدایی از چهره روستاها است.

به گزارش مشرق، یوم‌الله ۲۲ بهمن، روز تولد انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، نماد ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی ملت بزرگ ایران است، روزی که کاخ رژیم طاغوت در مقابل سیل خروشان خشم ملت ایران در جریان پیروی از رهبر خود و مبارزه با استکبار جهانی ویران شد.

جشن ملی ۱۴۰۰، روز استکبارستیزی/۲۲بهمن ۱۴۰۰، تولد چهل و سه سالگی فجر انقلاب اسلامی

۲۲بهمن ۱۴۰۰، تولد چهل و سه سالگی فجر انقلاب اسلامی است، اقتدار در حوزه‌های دفاعی و امنیتی، پیشرفت در عرصه‌های علم و فناوری، توسعه زیرساخت‌های کشور، رنگ محرومیت‌زدایی به چهره روستاها و مناطق کم برخوردار، عزت آفرینی برای ملت بزرگ و شهید پرور ایران و... از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی برای کشور و مردم ایران است.

جشن ملی ۱۴۰۰، روز استکبارستیزی/۲۲بهمن ۱۴۰۰، تولد چهل و سه سالگی فجر انقلاب اسلامی

تعدادی از مسئولان کشوری و لشکری و کارشناسان مسائل خارجی و داخلی، ابعاد مختلف دستاوردهای انقلاب اسلامی را تشریح کردند.

جشن ملی ۱۴۰۰، روز استکبارستیزی/۲۲بهمن ۱۴۰۰، تولد چهل و سه سالگی فجر انقلاب اسلامی

استحکام جبهه مقاومت دستاورد مهم انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام است

حجت‌الاسلام سید عیسی حسینی مزاری رئیس مرکز تبیان افغانستان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل و سومین سالگرد فجر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) را بت‌شکن تاریخ معاصر برشمرد و گفت: امام راحل بعد از ۱۴۰۰ سال، ارزش‌های دینی و درمجموع اسلام را در جهان اسلام احیاء کرد.

طلوع خورشید انقلاب اسلامی در آسمان ایران، احکام اسلام را احیاء کرد و عزت را برای امت‌های اسلامی به ارمغان آورد

رئیس مرکز تبیان افغانستان احیای احکام اسلام را مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران در منطقه و غرب آسیا دانست و افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، احکام اسلام و ارزش‌های دینی در جهان اسلام حرارت امروز را نداشت، طلوع خورشید انقلاب اسلامی در آسمان ایران، احکام اسلام را احیاء کرد و عزت را برای امت‌های اسلامی به ارمغان آورد.


حسینی مزاری بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، مجد و عزمت خاصی را برای جهان اسلام به همراه داشت، فجر انقلاب اسلامی را بستر تحکیم سنگر مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در منطقه برشمرد و با تأکید بر اینکه هسته‌های مقاومت در بستر انقلاب اسلامی ایران در منطقه و غرب آسیا برعلیه مستکبرین و سلطه‌گران عالم شکل گرفت، تصریح کرد: جنبش‌های اسلامی در این راه شکل خاصی گرفت.

جشن ملی ۱۴۰۰، روز استکبارستیزی/۲۲بهمن ۱۴۰۰، تولد چهل و سه سالگی فجر انقلاب اسلامی

انقلاب اسلامی دست سلطه‌گران عالم را از منافع کشور قطع کرد

حجت الاسلام والمسلمین سیدضیاءالدین آقاجان پور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع نیز در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران از الهامات خداوند متعال بر ملت ایران بود، گفت: نخستین بار در تاریخ کشور با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) حاکمیت اسلامی با عنوان جمهوری اسلامی تشکیل شد.

نظام جمهوری اسلامی، نظامی مردم‌سالار است، انتخاب مسئولان نظام بارأی مردم گواهی بر این حقیقت است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع جمهوریت و اسلامیت را دو بال نظام جمهوری اسلامی دانست و بابیان اینکه جمهوری اسلامی یعنی تمام قوانین حاکم بر آن اسلامی است، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی، نظامی مردم‌سالار است، انتخاب مسئولان نظام بارأی مردم گواهی بر این حقیقت است.


آقاجان پور تأکید کرد: انقلاب اسلامی قطع کننده دست سلطه‌گران عالم از منافع و مقدرات کشور و ملت ایران بود و یک دستاورد مهم برای کشور و ملت بزرگ ایران است.

جشن ملی ۱۴۰۰، روز استکبارستیزی/۲۲بهمن ۱۴۰۰، تولد چهل و سه سالگی فجر انقلاب اسلامی

انقلاب اسلامی پایگاه اصلی مقابله با استکبار در منطقه و غرب آسیاست

حجت سید علی مهدی نژاد امام‌جمعه علی‌آباد استان گلستان نیز با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: امام راحل، با ارمغان انقلاب اسلامی، ملت‌های منطقه و آزادی‌خواهان جهان را در راستای مقابله با استکبار جهانی و مزدورانش در منطقه بیدار کرد.

دشمنان نظام  حتی نفوذ بالا و نقش تعیین‌کننده ایران در معادلات منطقه و حتی جهان را در استمرار جنگ رسانه‌ای ضد ایرانی خود مورد توجه قرار نمی‌دهند

امام علی‌آباد استان گلستان فتح قله‌های پیشرفت در حوزه‌های علم و فناوری را دستاورد مهم انقلاب اسلامی در کشور دانست و اضافه کرد: معاندین و دشمنان نظام جمهوری اسلامی حتی نفوذ بالا و نقش تعیین‌کننده ایران در معادلات منطقه و حتی جهان را در استمرار جنگ رسانه‌ای ضد ایرانی خود موردتوجه قرار نمی‌دهند و آن را انکار می‌کنند.


مهدی نژاد با اشاره به دامنه وسیع تحریف تاریخ انقلاب اسلامی باهدف مأیوس کردن مردم نسبت به آینده و حذف امید و نشاط از جامعه در جنگ رسانه‌ای، ترسیم آینده‌ای تاریک و هدایت مردم به سمت بدبینی نسبت به‌نظام را شاکله اصلی هدایت قطار تحریف بروی ریل جنگ رسانه‌ای علیه ایران برشمرد و تصریح کرد: دشمن در این راستا تمام ظرفیت خود را بکار گرفته است.

جشن ملی ۱۴۰۰، روز استکبارستیزی/۲۲بهمن ۱۴۰۰، تولد چهل و سه سالگی فجر انقلاب اسلامی


امیر علی دلاوری معاون تربیت و آموزش نیروی پدافند هوایی ارتش نیز با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: دهه مبارک فجر را خدمت فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی و ملت بزرگ و شهیدپرور ایران و همکاران عزیزم در این نیرو، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

اقتدار دفاعی و امنیتی  دستاورد مهم انقلاب اسلامی، است و امروز به برکت انقلاب اسلامی امروز نیروی پدافند هوایی به مرحله‌ای از قدرت رسیده است

معاون تربیت و آموزش نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اقتدار دفاعی و امنیتی به‌عنوان دستاورد مهم انقلاب اسلامی، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی امروز نیروی پدافند هوایی به مرحله‌ای از قدرت رسیده است که می‌تواند تهدیدات دشمن را تا چند صد کیلومتر خارج از مرزهای کشور با استفاده از محصولاتی مانند رادارهای (سپهر، بینا، مراقبت) و همچنین تجهیزات شنود الکترونیکی و پهپادهای هشدار اولیه که طی سال‌های اخیر توسط متخصصین جوان نیرو ساخته یا راهبری شده‌اند، رصد شناسایی و کشف کند.


وی با اشاره به دستاوردهای دفاعی در نیروی پدافند هوایی به برکت انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز بدون شک و باجرئت می‌توان گفت که بُرد پهپادهای ما بیشتر از موشک‌های ماست، با توجه به خدمت و سربازی نیروهای متخصص و انقلابی که در نیروی پدافند هوایی جوان در صنعت دفاعی کشور فعالیت دارند و برای افزایش قدرت دفاعی کشور و استمرار امنیت حاکم بر نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند و در خط مقدم جهش تولید و مانع‌زدایی‌ها گام برمی‌دارند، زیر سایه توجهات امام زمان (عج) و رهبری فرمانده معظم کل قوا، دنبال تحقق منویات ایشان هستند، اجازه هیچ‌گونه تعرض و جسارت به خاک جمهوری اسلامی ایران را به دشمنان نمی‌دهند.

جشن ملی ۱۴۰۰، روز استکبارستیزی/۲۲بهمن ۱۴۰۰، تولد چهل و سه سالگی فجر انقلاب اسلامی


اقتدار دفاعی و امنیتی، سیاسی و دیپلماسی از دستاوردهای انقلاب اسلامی

سید مصطفی خوش چشم کارشناس مسائل بین الملل نیز در این رابطه گفت: کارشناس مسائل بین‌الملل در آستانه چهل و سومین سالگرد فجر انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران را از دلایل اصلی هدایت رژیم جنایت‌کار آمریکا به سراشیبی اُفول در غرب آسیا برشمرد و با بیان اینکه ایران در شکست طرح‌های آمریکایی‌ها در منطقه و غرب آسیا نقشی مهم ایفا کرده است، اضافه کرد: آمریکایی‌ها در منطقه شکست‌خورده‌اند.

سرهنگ بازنشسته احمد جنتی محب یک افسر نیروی هوایی حاضر در بیعت تاریخی نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی برای کشور انبوهی از اقدامات و غیرقابل‌شمارش است، ولی به شکل محوری باید از اقتدار دفاعی و امنیتی، سیاسی و دیپلماسی و نقش تعیین‌کننده ایران در معادلات منطقه و جهان، استقلال و آزادی، فتح قله‌های پیشرفت در حوزه‌های مختلف مانند هسته‌ای، دفاعی و حتی در حوزه پزشکی و سایر بخش‌ها به‌عنوان دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی اشاره کرد.

جشن ملی ۱۴۰۰، روز استکبارستیزی/۲۲بهمن ۱۴۰۰، تولد چهل و سه سالگی فجر انقلاب اسلامی

وی اظهار داشت: تحقق باور ما می‌توانیم، با ساخت محصولات دفاعی کاملاً ایرانی به‌دست توانای متخصصین صنعت دفاعی کشور در راستای تأمین نیازهای نیروهای مسلح یکی از دستاوردهای تبلوریافته دفاعی در بستر انقلاب اسلامی است.
معاون امور مجلس رئیس‌جمهور: دستاورد مهم انقلاب اسلامی تشکیل نظام مردم‌سالار دینی است

سید محمد حسینی  نیز با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در آستانه چهل و سومین سالگرد فجر انقلاب اسلامی، گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی تغییر حاکمیت کشور از یک رژیم استبدادی، دیکتاتوری، سلطنتی و خودکامی به یک نظام اسلامی مردم سالار دینی است.

رهبر نظام جمهوری اسلامی ایران، ولی‌فقیه و انسانی جامع‌الشرایط است

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به جایگاه رهبری در نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: رهبر نظام جمهوری اسلامی ایران، ولی‌فقیه و انسانی جامع‌الشرایط است، مقام معظم رهبری در چنین جایگاهی با رهنمودهای عالمانه و داهیانه خود کشتی انقلاب و نظام را به سمت ساحل اقتدار هدایت کردند.

جشن ملی ۱۴۰۰، روز استکبارستیزی/۲۲بهمن ۱۴۰۰، تولد چهل و سه سالگی فجر انقلاب اسلامی

انقلاب اسلامی، تغییر اساسی و بنیادی در حاکمیت کشور ایجاد کرد

حسینی بابیان اینکه انقلاب اسلامی، تغییر اساسی و بنیادی در حاکمیت کشور ایجاد کرد، تغییر قانون اساسی کشور به قانونی متناسب با احکام دینی را از دیگر پیامدهای انقلاب اسلامی در راستای تبلور چهره مردم‌سالار نظام جمهوری اسلامی برشمرد و اضافه کرد: ساختار حاکمیت کشور نیز متحول شده است.

انقلاب ایران، اُمت اسلام را بیدار کرد

آیت‌الله محمدحسن اختری نیز با اشاره به، فجر انقلاب اسلامی را فجر پیروزی اسلام بر ظالمان عالم برشمرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی هم برای ملت ایران و هم اُمت‌های اسلامی دستاوردهای مهمی داشت.

احیاء اسلام ناب، میوه اصلی درخت جمهوری اسلامی ایران برای مسلمانان جهان است

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) رونق اسلام را یکی از آثار و برکات انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام و هم در کشورهای آزادی‌خواه غیرمسلمان در سراسر دنیا دانست و بابیان اینکه احیاء اسلام ناب، میوه اصلی درخت جمهوری اسلامی ایران برای مسلمانان جهان است، تصریح کرد: انقلاب ایران، اُمت اسلام را بیدار کرد.


 

جشن ملی ۱۴۰۰، روز استکبارستیزی/۲۲بهمن ۱۴۰۰، تولد چهل و سه سالگی فجر انقلاب اسلامی

می‌ترسیدیم در دوران رژیم طاغوت اسمی از اسلام ببریم
 

اختری با اشاره به فضای خفقان حاکم بر کشور در دوران حاکمیت طاغوت، با تأکید بر اینکه می‌ترسیدیم در دوران رژیم طاغوت اسمی از اسلام ببریم، اضافه کرد: ارزش‌های دینی و اسلامی در جریان پیروزی انقلاب اسلامی در کشور تبلور یافت.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس