کد خبر 1412616
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی برای مسابقات جهانی

نماینده وزن ۷۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابتهای جهانی گفت: مطمئن باشید بهترین کشتی‌هایم را در رقابت‌های جهانی صربستان می‌گیرم تا با دست پر به ایران بازگردم.

به گزارش مشرق، محمدرضا مختاری با بیان اینکه سال گذشته با بدشانسی دستش از مدال کوتاه ماند گفت: امسال تلاش می‌کنم بهترین کشتی‌هایم را بگیرم و امیدوارم که حاصل زحماتم یک مدال خوشرنگ باشد.

وی در مورد حریفان خود در رقابت‌های جهانی گفت: با برخی از کشتی‌گیران قبلاً مبارزه کردم و طبق لیست اسامی که اتحادیه اعلام کرده رقبایم را می‌شناسم که با دیدن فیلم کشتی گیران و آنالیز روی آنها شناخت بیشتری پیدا خواهم کرد.

مختاری در خصوص تمرینات پایانی فرنگی کاران نیز افزود: امکانات خوبی در اختیار داریم، ضمن اینکه کادر فنی و در رأس آن محمد بنا تمامی موارد فنی را به ما گوشزد می‌کنند. در حال حاضر کشتی گیران دو به دو تمرین می‌کنند که من بیشتر اوقات با محمدعلی گرایی مرور فن می‌کنم. به طور کلی رابطه ام با تمای کشتی گیران خوب است اما با میثم دلخانی که به خاطر آسیب دیدگی رقابت‌های جهانی را از دست داد، امیر قاسمی منجزی و محمدجواد رضایی نیز بیشتر ارتباط دارم.

ملی پوش وزن ۷۲ کیلوگرم کشورمان در مورد اینکه آیا به حضور در المپیک هم فکر می‌کند یا خیر، اظهار داشت: فعلاً تمرکزم روی رقابت‌های جهانی و موفقیت در آن است و تا المپیک ۲ سال فاصله داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قدردان زحمات پدر و مادرم و مربی سازنده ام هستم و از مردم می‌خواهم برای موفقیت کشتی گیران در رقابت‌های جهانی دعا کنند.

رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲ طی روزهای ۱۹ تا ۲۷ شهریور به میزبانی شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس