کد خبر 1412501
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲
تساوی یوونتوس مقابل رم در شب بازگشت جواهر به تورین

تیم فوتبال یوونتوس در خانه مقابل رم با نتیجه یک بر یک متوقف شد در حالی که دیبالا با پیراهن رم مقابل تیم سابق خود قرار گرفت.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های یوونتوس و رم در چارچوب هفته سوم سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آلیانز شهر تورین با قضاوت ماسیمیلیانو ایراتی برگزار شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

یوونتوس در حالی پا به این مسابقه گذاشت که نمایش زشت و ناامیدکننده این تیم مقابل سمپدوریا، موجب روانه شدن سیلی از انتقادات به سوی ماسیمیلیانو الگری شد. یوونتوس مثل فصل گذشته برنامه‌ای برای بازی زیبا ندارد اما در دفاع از الگری باید گفت در بازی اخیر، تیم او غایبان مهم و زیادی داشت و این در حالی است که سایر تیم‌های مدعی، تمام مهره‌هایشان را در اختیار دارند.

قبل از شروع مسابقه ماسیمیلیانو الگری و ژوزه مورینیو خوش و بش گرمی با هم داشتند.

تساوی یوونتوس مقابل رم در شب بازگشت جواهر به تورین

از طرف دیگر آاس رم هم‌چون یوونتوس در دو بازی اخیرش کلین‌شیت کرده و با ۶ امتیاز، جزو تیم‌هایی است که هر دو بازی را برده است. اگرچه ژوزه مورینیو کمی هم خوش‌شانس بوده چرا که تقویم آاس رم در مقایسه با سایر مدعیان ایتالیا، کمی آسان‌تر بود و تیم او در هفته‌های اخیر مقابل سالرنیتانا و کرمونزه پیروز شد.

غایبان یوونتوس و آاس رم

یوونتوس: لئوناردو بونوچی، آرتو ملو، پل پوگبا، آنخل دی ماریا، مارلی آکه، کایو ژرژ، فدریکو کیه زا (مصدوم)

آاس رم: جینی واینالدوم، نیکولو زانیولو (مصدوم)

 این بازی یک نکته جالب نیز داشت، پائولو دیبالا، ستاره پیشین یوونتوس که هفت فصل برای این باشگاه به میدان رفت، خیلی زود به تورین برگشت و انگیزه‌های زیادی برای گلزنی با پیراهن رم به تیم پیشینش داشت.

تساوی یوونتوس مقابل رم در شب بازگشت جواهر به تورین

هواداران یوونتوس استقبال خیلی خوبی از جواهر داشتند و حتی وقتی گوینده ورزشگاه نام دیبالا را اعلام کرد تمام ورزشگاه این بازیکن را تشویق کردند.

تساوی یوونتوس مقابل رم در شب بازگشت جواهر به تورین

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و توانست در همان ابتدا دیدار در دقیقه ۲ روی ضربه آزاد تماشایی دوشان ولاهوویچ به گل اول خود دست پیدا کند. در ادامه یوونتوس سوار بر بازی بود ولی نتوانست از موقعیت‌های خود استفاده کند و در نتیجه نیمه اول با پیروزی بیانکونری به پایان رسید.

تساوی یوونتوس مقابل رم در شب بازگشت جواهر به تورین

جالوروسی در نیمه دوم با تعویض‌های مورینیو به بازی برگشت و توانست در دقیقه ۶۹ توسط تامی آبراهام روی پاس گل دیبالا گل تساوی را به ثمر برساند. در ادامه تلاش دو تیم حاصلی نداشت و دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

تساوی یوونتوس مقابل رم در شب بازگشت جواهر به تورین

با این تساوی یوونتوس ۵ امتیازی شد و در رتبه پنجم قرار گرفت و در مقابل رم با ۷ امتیاز در رتبه سوم ایستاد.

در دیگر دیدار این ساعت تورینو موفق شد با نتیجه ۲ بر یک  کرمونزه را مغلوب کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس