کد خبر 1412295
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
اسرائیل

ارتش رژیم صهیونیستی پس از هشدار مقاومت برای اطمینان‌خاطر دادن به شهرک‌نشینان در شمال اراضی اشغالی در مجاورت خانه‌های آن‌ها اتاقک‌های بتنی مستحکم مستقر کرد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های لبنانی خبر دادند که ارتش رژیم صهیونیستی به‌تازگی در شهرک‌های نزدیک به خط مرزی با لبنان اتاقک‌های بتنی مستقر کرده است.

«علی شعیب» خبرنگار شبکه «المنار» در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر با انتشار چند تصویر نوشت: «ارتش دشمن سعی دارد در سایه وحشتی که بر شهرک‌نشینان چیره شده با مستقر کردن اتاقک‌های بتنی مستحکم در نزدیکی خانه‌هایشان در مجاورت مرز لبنان به آن‌ها  بعد از پافشاری مقاومت بر گرفتن حق نفتی لبنان اطمینان خاطر دهد.»

این اقدام پس از هشدار سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان صورت گرفته است که در سخنرانی‌های اخیر خود تأکید کرد اگر لبنان نتواند از منابع نفتی خود در دریا بهره ببرد، هیچ کس اجازه استفاده از منابع را نخواهد داشت.

میدان گازی «کاریش» در جنوب لبنان مورد مناقشه بیروت و رژیم صهیونیستی است. از اکتبر سال ۲۰۲۰ مذاکرات غیرمستقیم فنی میان رژیم صهیونیستی و لبنان برای حل اختلافات مرزی با میانجیگری آمریکا آغاز شده؛ اما تا کنون به نتیجه مشخصی نرسیده است.

در همین ارتباط، پیشتر وبگاه صهیونیستی «والا» گزارش داده بود که ارتش رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از حمله احتمالی حزب‌الله به دیوارکشی در اطراف‌ شهرک‌های شمالی روی آورده است.

 یکی از اعضای شورای شهر «متولا» به این وبگاه عبری گفته بود: «دیوار، از جنگ، شلیک موشک و پرواز پهپاد جلوگیری نخواهد کرد. نهایتا، دیوار مانع از آن خواهد شد که افراد نتوانند نفوذ کنند و با ساکنان لبنانی، تماس داشته باشند.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    2 0
    یعنی چی یعنی زمینی حزب الله اومد اینامیخوان اون توتااخرعمرزندگی کنن توکلیپ خودم دیدم یه ارپی جی تویه ازمایش دیواربتی روکلاداغون کردکسانی که تونل زیرزمینی میسازن بنظرشماابزارندارن یه دیوارروسوراخ کنن
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    4 0
    ازالان معلومه چه جنگیه یه عده سربازبدبخت صهیونیست کشته میشن ایناهم تماس میگیرن تاپول بدن فرارکنن
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    4 0
    ازاینجامعلومه چقدرحکومتش دینداره ونژادگراست یه مشت پولداربقیه رومیخوان برای سالم دررفتن قربونی کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس