کد خبر 1419390
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
تقابل خبرنگار لبنانی با نظامیان رژیم صهیونیستی + فیلم

منابع لبنانی گزارش دادند یک خبرنگار لبنانی یک‌تنه در برابر گروهی از نظامیان صهیونیست که به خط مرزی لبنان نزدیک شده بودند، ایستاده و به هشدارهای صهیونیست‌ها مبنی بر عدم تصویربرداری توجهی نکرده است.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری المنار امروز (دوشنبه) اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی امروز با استفاده از پنج بولدوزر و پشتیبانی چند تانک «مرکاوا» وارد منطقه مزارع اشغالی شبعا شده و اقدام به ایجاد خاکریز در این منطقه کردند.

برپایه این گزارش، «علی شعیب» خبرنگار المنار در چند متری نظامیان و تانک‌های رژیم صهیونیستی ایستاده و اقدام به تهیه گزارش و تصویربرداری از این اقدام می‌کند که در این حین نظامیان رژیم اشغالگر در تلاش برای جلوگیری از ثبت این صحنه توسط شعیب به وی هشدار می‌دهند اما وی بی‌توجه به آنها به تصویربرداری ادامه می‌دهد.

این خبرنگار لبنانی ویدئویی را از این اتفاق منتشر کرده و در آن می‌گوید: این سرباز اسرائیلی بیشتر از این جرات نزدیک شدن به من را ندارد و من جرأت آن را دارم که در مقابل این دشمن ترسو بایستم.

علی شعیب پیشتر نیز تصاویری از تقابل موتور سوار حزب‌الله در مقابل تانک‌های مرکاوای رژیم صهیونیستی را در مرز میان لبنان و اراضی اشغالی را به ثبت رسانده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس