کد خبر 1412045
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
میز خدمت متفاوت در شیراز با حضور معاون رئیس جمهور

برپایی میز خدمت و دیدارهای مردمی، ویژگی متمایز مسئولان دولت سیزدهم در استان فارس است که به طور مستمر در دستور کار استاندار و دیگران مدیران این استان قرار دارد.

به گزارش مشرق، روز جمعه چهارم شهریور و همزمان با سومین روز از هفته دولت، میز خدمت با حضور محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) در شیراز برپا شد.

تعداد قابل توجهی از شهروندان استان فارس و شهر شیراز با حضور در حرم مطهر شاهچراغ (ع)بی واسطه با مسئولان ملی و استانی دیدار کردند و به بیان مطالب و خواسته های خود پرداختند.

با برپایی میز خدمت، دولت مردم امروز مسائل و مشکلات مراجعه کنندگان بدون واسطه بررسی شد.

در حاشیه برگزاری میز خدمت در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، میز خدمت را فرصتی مناسب برای آشنایی با خواسته ها و مشکلات مردم و حل بخشی از آنها دانست و گفت: آنچه که در این دیدارهای چهره به چهره مردم با مسئولان به عنوان مطالبه از جانب مراجعان مطرح می‌شود را با جدیت دنبال می‌کنیم.
محمد هادی ایمانیه افزود: شکل مطلوب این است که مسئولان دستگاه‌های اجرایی به نحوی پاسخگوی مطالبات و مشکلات مردم باشند که در وحله اول نیاز نباشد که مردم در چنین برنامه‌های پیگیر حل مشکلاتشان باشند.

وی ادامه داد: در مراحل بعد اگر فردی بنا به هر دلیلی پاسخ مناسب خود را دریافت نکرد، با برپایی میز خدمت و فرصت دیدار بی واسطه‌ای که فراهم می‎شود، بسیاری از خواسته‌ها و مطالبات را می‌توان پاسخ مثبت داد و از مشکل مردم گره گشایی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    0 1
    چه اداهایی میان، این راهو مموتی خیلی وقت پیش رفته، نتیجه اش هم بیشتر شدن فساد شد، بسه ژست پوپولیستی، یه راه جدید رو انتخاب کنید
    • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
      0 0
      بماند که رای کنسرتیها با انتخاب حسن روحانی فساد رو بیشتر کردن
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    2 0
    تا کی میخاین از این اداها در بیارین ؟؟
    • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
      0 1
      سلام ان شاءالله تا بعد تمام شدن پمادهای شماها هم ادامه خواهد داشت
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    میزخدمت؟؟؟!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    این اداهای عتیقه فقط از آستین استاندارفارس میادبیرون!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس