کد خبر 1411953
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
شهباززاده در استقلال جواب نمی‌دهد

پیشکسوت استقلال می‌گوید شرایط مهاجم آبی‌ها در سپاهان یهتر بود و در استقلال خوب نیست.

به گزارش مشرق، مجید رضایی، کارشناس فوتبال و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگویی درباره پیروزی یک بر صفر این تیم برابر مس کرمان اظهار کرد: در نیمه اول، کار برای استقلال سخت بود چرا که مس بسته بازی می‌کرد و آبی‌ها هم نتوانستند موقعیت ایجاد کنند. تغییر تاکتیک در این دیدار مشاهده شد و احتمالا دلیلش این است که از هفته‌های بعد، ساپینتو بخواهد از قایدی به عنوان بازیکن اصلی استفاده کند.

وی ادامه داد: هم در بازی قبل و هم در این بازی سانتر از کناره‌ها روی دروازه مس زیاد بود و مس هم با آنالیز دیدار استقلال و ملوان به این شناخت رسیده بود و نگذاشت که حردانی و جلالی سانترهای خوبی دلشته باشند. استقلال خسته بازی می‌کند و با این روش بازی مقابل تیم‌های بزرگ‌تر نتیجه نمی‌گیرد. البته ۶ امتیاز از ۳ بازی بد نیست اما باید قبول کنیم که استقلال بار فنی خوبی در این دیدار نداشت و تک گل بازی هم روی خلاقیت یامگا به ثمر رسید.

رضایی درباره عملکرد نه چندان خوب محبی و شهباززاده در این دو هفته توضیح داد: بعضی از بازیکن‌ها در استقلال جواب نمی‌دهند. شهباززاده در دوره نخست حضورش در استقلال هم خیلی خوب نبود و بد هم جدا شد. شرایط در سپاهان برای او بهتر بود و شاید یکی از دلایل خوب نبودنش این است که هنوز نتوانسته با فشار بازی در استقلال کنار بیاید. او برابر ملوان اصلا خوب نبود و فکر می‌کنم ساپینتو برای این که او را کمک کند، در این بازی به او میدان داد. در کل استقلال هنوز ناهماهنگ است و برای رقابت با تیم آماده‌ای چون سپاهان، هنوز کار دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    2 0
    این اقا که مثلا کارشناس است بیاد براش کلاس کارشناسی بزارم که چرت و پرت نگه.این استقلال اگر عوامل خارجی بگذارند هفته به هفته بهتر نتیجه می گیرد فعلا دوره بدنسازی را دارند ریکاوری می کنند و بعد از هفته پنجم به بعد تیم همان تیم فرهاد خان مجیدی خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس