کد خبر 1411835
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
فاضلی: پرسپولیس یکی از مدعیان لیگ برتر است/ رحمتی کلاس مربیگری بود و نیامد

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت:رسپولیس یکی از مدعیان لیگ برتر خواهد بود و امیدوارم بازی خوب و جوانمردانه‌ای از کار دربیاید.

به گزارش مشرق،  وحید فاضلی در نشست خبری پیش از مسابقه با پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا در مورد تیم خودمان صحبت می‌کنم. آماده سازی خوبی داشتیم و بازیکنان تمرکز خوبی در تمرینات داشتند. بازیکنان بزرگی داریم و می‌دانند این بازی از نظر انگیزشی و تمرکز سطح خوبی را می‌طلبد و به خوبی برای بازی با پرسپولیس آماده شدیم و تلاش می‌کنیم هواداران مان را راضی نگه داریم.

وی افزود: بازی سختی داریم و در غیاب هواداران این شرایط را سخت‌تر می‌کند. از نعمت حضور آنها محروم هستیم کاش می‌شد هواداران مان را در ورزشگاه داشتیم. پرسپولیس تیمی بزرگ، پرمهره و تاکتیکی است. فلسفه بازی و الگوی بازی مشخصی دارند که در این چند ساله در این تیم نهادینه شده است. پرسپولیس یکی از مدعیان لیگ برتر خواهد بود و امیدوارم بازی خوب و جوانمردانه‌ای از کار دربیاید و به لحاظ امتیازی به نفع ما باشد.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم در مورد اینکه چرا سرمربی در نشست حاضر نشد، در حالیکه سرمربیان رقیب همگی حاضر می‌شوند، گفت: رحمتی در کلاس مربیگری هستند و به سختی به اراک رسیدند. از دیروز بعد از تمرین رفتند. این مورد را خواستم بگویم. 

چهره‌فانی مدیر رسانه‌ای تیم آلومینیوم در ابتدای نشست گفت: برای سومین سال پیاپی بازی ما با پرسپولیس بدون تماشاگر برگزار شد و انتظار داشتیم که اجازه حضور تماشاگران به ما داده می شد و محرومیت ما تعلیق می شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 0
    پرسپولیس مدعی است ولی برای لیگ یک !!
  • IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    0 0
    مدعی ست در بی انظباطی هواداران و فحش به بازیکنان سابق،در حمله به داور توسط سرمربی بی جنبه اش هنگام دریافت گل و ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس