با اظهار نظرهای بی‌جا نباید پرسپولیس را به حاشیه برد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ سرخپوشان برای آنکه شکل ایده‌آل خودشان را پیدا کنند، نیاز به زمان دارند. اینکه از الان بخواهیم با اظهارنظرهای بی‌جا تیم را به حاشیه ببریم درست نیست.

به گزارش مشرق، فرشاد پیوس روز جمعه در گفت‌ و گویی در مورد عملکرد پرسپولیس در ۲ دیدار ابتدایی لیگ برتر که با ۲ تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن و فولاد همراه بود، اظهار داشت: در این دو بازی عملکرد خوبی از پرسپولیس دیدیم. تیم به غیر از کسب نتیجه، در سایر فاکتورها موفق بوده و با یک برد همه چیز درست خواهد شد.

وی در مورد انتقاداتی که به تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی مطرح می‌شود،‌ افزود: واقعا الان برای حمله به این تیم زود است. چرا باید چنین کاری کرد؟ شما می‌بینید که بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا هم ممکن است در مسابقات ابتدایی فصل با مشکلاتی مواجه شوند و نتوانند نتیجه لازم را بگیرند. این دلیل نمی‌شود که از ابتدا بخواهیم به تیم حمله کنند.

با اظهار نظرهای بی‌جا نباید پرسپولیس را به حاشیه برد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: نباید عجول باشیم. پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و امسال هم به طور حتم مدعی اصلی است. اینکه از الان بخواهیم با اظهارنظرهای بی‌جا تیم را به حاشیه ببریم درست نیست.

وی در مورد وضعیت خط حمله تیم با حضور لوکادیا تاکید کرد: لوکادیا بازیکن خوب و با رزومه‌ای است و شرایط سنی او هم عالی است. اگر او خودش باشد می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و در راه قهرمانی گل‌های زیادی به ثمر برساند.

پیوس در مورد مطرح شدن نام مهاجمانی مانند شیخ دیاباته برای حضور در پرسپولیس گفت: الان تیم کاملی داریم و به طور حتم با جذب یک بازیکن دیگر پرسپولیس تکمیل‌تر هم می‌شود. فقط بگذارید کادر فنی کارش را انجام دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس