چچ

محصول مشترک ایران‌خودرو و سایپا که حاصل اتحاد استراتژیک دو خودروساز است، در نمایشگاه تحول صنعت خودرو با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت رونمایی شد.

ایکوپرس- کراس‌لوک رونمایی شده، نمونه پروتوتایپ دارای جعبه دنده پنج سرعته دستی است که جعبه دنده اتوماتیک نیز برای آن پیش بینی شده است.

پیشرانه یک لیتری سه سیلندر این محصول قدرتی تا ۷۵ اسب بخار و گشتاور ۱۰۰ نیوتن متر را ارایه می‌دهد، پیشرانه تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در این محصول مصرف سوخت کم‌تر از پنج لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش خواهد داشت. 

قرار است در آینده محصولات دیگری نیز برای این پلتفرم معرفی شود. این محصول به عنوان خودرویی اقتصادی عرضه خواهد شد. 

گفتنی است، غرفه ایران خودرو نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو، صبح امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های تهران آغاز به کار کرد. 

در این نمایشگاه که از امروز سوم تا ششم شهریورماه به مدت چهار روز دایر است، آخرین دستاوردهای صنعت خودروسازی کشور و زنجیره تامین، دانش بنیان‌ها و کسب و کارهای نوپا در حوزه خودرو در معرض دید عموم قرار گرفته است. 

گروه صنعتی ایران خودرو نیز دستاوردهای خود را در حوزه های مختلف طراحی، توسعه، تولید، خودروهای برقی، همکاری با شرکت های دانش بنیان، دستاوردهای حوزه قوای محرکه، طرح جهش کیفیت، طرح های فناورانه حوزه خدمات پس از فروش، خودکفایی در زنجیره تامین، کاهش ارزبری و طرح های توسعه ای حوزه‌های غیرخودرویی ارایه کرده است. 

طبق برنامه ریزی صورت گرفته، مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در روزهای برپایی نمایشگاه با ارایه گزارش و دستاوردهای هر حوزه، پاسخ‌گوی سوالات مخاطبان خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 0
    خدا به داد ملت برسه و مبارک شرکت های دولتیمون باشه که به جای رقابت باهم ،در خالی کردن جیب ملت با لگن هاشون با هم رفاقت میکنند.
    • افشین IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      0 0
      دولت کلا پنج درصد سهام در دو خودرو ساز داره.
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 0
    ما نفهمیدیم این محصول مونتازی کامل شرکت خارجی هست با دو خودرو ساز داخلی!!!
    • افشین IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      0 0
      نه مونتاژ نیست و از موتور سه سیلندر کم مصرف بومی در این خودرو قرار هست استفاده بشه که یک نمونه توربو شارژ هم داره که میگن صد اسب بخار قدرتش هستکه گویا گذاشتند برای یک خودرو بزرگر از اون استفاده کنند. مهم کیفیت ساخت و قیمت و همچنین تیراژ هستکه فکر کنم طبق معمول این خودرو سازها ملت رو خون جگر کنند.
  • افشین IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    0 0
    منظور از اقتصادی مثل اینکه میزان مصرف بتزینش هست نه قیمت خودرو و در این بابت اصلا دلخوش نکنید چرا که قیمتش رو بین دویست تا دویست پنجاه میلیون تخمین زدند که احتمالا در بازار بالاتر هم هست.!!!! یعنی این خودرو ده هزار دلار قیمتش هست.خودتون با محصولات این رده قیمت مقایسه کنید!!! خداوندا این ملت عزیز رو از دست بانکها و خودرو سازهای داخلی نجات بده. امین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس