«جهاد تبیین» در اندیشه آیت‌الله العظمی خامنه‌ای منتشر شد

گزیده بیانات مهم آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای رهبر حکیم انقلاب اسلامی درباره «جهاد تبیین» از مجموعه ویدیویی «نشان» منتشر شد.

به گزارش مشرق از مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲ و فرهنگسرای ابن سینا، جهاد تبیین عنوان هفتاد و چهارمین ویدیوکلیپ از مجموعه ویدیویی نشان است که توسط این فرهنگسرا تولید و منتشر شده است.

در شماره جدید مجموعه ویدیویی نشان به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جهاد تبیین پرداخته شده است. ایشان طی سال‌های گذشته بارها این تعبیر را به‌ کار بردند، ضمن اینکه واژه تبیین هم بارها در بیانات ایشان و در مباحث متفکران انقلاب اسلامی مطرح شده است.

تبیین به‌ معنای روشنگری و بیان حقیقت و واقعیت است. در حقیقت آنچه در تبیین مدنظر است، زدودن غبار بدفهمی، تحریف و کج‌فهمی از مفاهیم و معارف انقلاب اسلامی و فهمیدن تحلیل‌های نادرست، غلط و مغرضانه از رویدادها و پیشگیری از تحریف و دریافت نادرست است؛ بنابراین، تبیین در جهت روشنگری است، بدون جهت‌گیری خاصی که بخواهیم مطلبی را توجیه کنیم یا امر نادرستی را درست جلوه دهیم. انقلاب اسلامی هم نتیجه تبیین گسترده و عمیق بود که در جامعه شکل گرفت.

مجموعه تولیدات ویدیویی نشان به طرح بیانات رهبر بزرگوار انقلاب در برهه‌های مهم مذهبی و ملی می‌پردازد و توسط فرهنگسرای ابن‌سینا به صورت مناسبتی تولید و منتشر می‌شود.

علاقه‌مندان برای مشاهده سایر تولیدات نشان می‌توانند به صفحه فرهنگسرای ابن‌سینا در آپارات به نشانی  Farhangsara_ebne_sina  مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس