مخالف سعودی تهدیدهای ریاض علیه خانواده اش را با تهدید پاسخ داد

یک مخالف سعودی که مقیم لبنان است تهدید کرد که در صورت وارد شدن هرگونه آسیب و تعرض به خانواده‌اش، سفارت عربستان در بیروت را هدف قرار خواهد داد.

به گزارش مشرق، در فایل صوتی پخش شده یکی از مخالفان سعودی به نام «علی هاشم» ساکن بیروت در شبکه های اجتماعی، او تهدید کرد که در صورت هرگونه تعرض به خانواده‌اش، سفارت عربستان در لبنان را هدف قرار خواهد داد.

هاشم در این فایل صوتی تأکید کرد که «هر کس به یکی از  اعضای خانواده من دست بزند، کارمند سفارت عربستان زنده نمی‌ماند و من کاری را انجام می دهم که قبل از من هیچ کس دیگری انجام نداده است و همه افراد در سفارت را نابود خواهم کرد و به خوبی توانایی‌های من را می‌دانید».

هاشم همچنین خطاب به ولید البخاری سفیر عربستان در لبنان گفت: «لبنان، امارت عربستان یا خلیج فارس نیست که خواستار استرداد من به عربستان شود، قانون اساسی لبنان به ما اجازه می دهد آزادانه نظر خود را بیان کنیم و از ما حمایت می کند».

ولید البخاری هم در پاسخ در شبکه‌های اجتماعی نوشته که «تروریسم محصول افراط گرایی است و ریشه آن از تفکر یک انسان ناامید شروع می‌شود».

پس از آن، البخاری مجدداً برخی از توئیت‌ها را در محکومیت تهدید سفارت عربستان به اشتراک گذاشت.

هاشم اوایل مردادماه از طریق شبکه های اجتماعی اعلام کرده بود که «به دلیل مخالفت من با جنگ یمن و مطالبه ‌گری برای احقاق حقوق شیعیان عربستان، فرزندانم در عربستان تحت حصر خانگی قرار گرفته و مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند.

وی همچنین گفت که «رژیم سعودی تصور می‌کند که اقداماتش من را از انجام این کار منصرف می کند، اما باید بگویم که من، به خدا، امروز برای سرنگونی  رژیم آل سعود قوی‌تر و مصمم تر هستم».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس