کد خبر 1411490
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
کشف قدرت پنهانی کهکشانی‌ها توسط یوفا

گزارش منتشر شده یوفا در خصوص لیگ قهرمانان اروپا، مملو از نکات مثبت در مورد رئال‌مادرید است چنانچه به طوریکه در رسانه‌ها آن‌را کشف قدرت پنهانی کهکشانی‌ها می‌دانند.

به گزارش مشرق، کمیته فنی یوفا، اسامی بهترین بازیکن و بهترین مربی را برای کسب جایزه در مراسم گالا که قرار است فردا شب در مرکز کنگره هالیچ استانبول در کنار قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲-۲۳ برگزار شود، اعلام کرد که در میان اسامی، نام پنج مادریدی در میان ۱۱ نفر از برجسته‌های فوتبال به چشم می‌خورد.

در حقیقت نتیجه حماسه‌سازی رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در فصلی که گذشت، امروز در گزارش یوفا برجسته شد چنانچه رسانه‌ها از آن به یک مبارزه تکرارنشدنی و معجزه یاد کردند. عملکرد گروهی و باورنکردنی بازیکنان رئال در برنابئو مقابل پاری‌سن‌ژرمن، چلسی و منچسترسیتی هم اکنون بخشی از تاریخ این رقابت‌ها است که در ۶۵ سال تاریخ لیگ هیچ مشابهی نداشته چون چیزی تکرارنشدنی بود.

فردا در استانبول جوایز بهترین بازیکن و مربی سال مردان در کنار بهترین بازیکن و مربی سال زنان فصل گذشته توسط یوفا اهدا می‌شود.

بنابراین گزارش، کورتوا به‌عنوان بهترین دروازه‌بان، بنزما به‌عنوان بهترین بازیکن و وینیسیوس به‌عنوان بهترین بازیکن جوان و آنچلوتی نیز بهترین مربی مسابقات معرفی شده‌اند.

تیم برتر سال نیز بدین شرح اعلام شده است: تیبو کورتوا، آرنولد، رودیگر، فن دایک، رابرتسون، دی بروینه، فابینیو، مودریچ، امباپه، بنزما و وینیسیوس.

در میان آمار بنزما به‌عنوان بهترین گلزن مسابقات با ۴۴ گل و ۱۵ پاس گل در ۴۶ بازی موردتوجه قرار گرفته است. رئال‌مادرید با میانگین دوندگی ۱۱۵.۳۸ کیلومتر در هر بازی از نظر دوندگی در میانگین قرار داشته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس