کد خبر 1411113
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
رونمایی از رقبای احتمالی رئال در لیگ قهرمانان

رئال مادرید که تاکنون ۱۴ عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده، در سیدبندی جدید در کنار آینتراخت فرانکفورت، منچسترسیتی، میلان، بایرن مونیخ، پی اس جی، پورتو و آژاکس در سید یک قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، کهکشانی‌ها که در ۵ دوره از ۹ دوره اخیر، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند و آخرین مورد آن در ۲۰۲۱-۲۰۲۲ رخ داد، شاگردان کارلو آنچلوتی با حمایت و هدایت وی موفق به کسب چهاردهمین عنوان شدند، حال در سیدبندی جدید ۲۰۲۲- ۲۰۲۳ با رقبای احتمالی خود آشنا شدند.

 تا کنون ۲۶ تیم به مرحله گروهی چمپیونزلیگ راه یافته‌اند که سیدبندی آن اینگونه اعلام شد.

سید یک شامل رئال مادرید، آینتراخت فرانکفورت، منچسترسیتی، میلان، بایرن مونیخ، پی اس جی، پورتو، آژاکس، سید دو شامل لیورپول، چلسی، بارسلونا، یوونتوس، اتلتیکو، سویا، لایپزیگ، تاتنهام، سید سه شامل دورتموند، سالزبورگ، شاختار، اینتر، ناپولی، اسپورتینگ، لورکوزن، سید سه شامل مارسی، حداکثر یک تیم حاضر در پلی‌آف و سید چهار شامل بروژ، سلتیک، حداقل پنج و حداکثر شش تیم حاضر در پلی آف است.

به نوشته تارنمای مارکا، اولین چیزی که در سطح اروپا باید دانست رقبای احتمالی رئال مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲-۲۰۲۳ است و اینکه می‌تواند با کدام باشگاه‌ها تقابل کند؟

رئال مادرید به‌عنوان قهرمان آخرین لیگ قهرمانان در سید یک قرار گرفته و از آنجایی که آنها نمی‌توانند با رقبای اسپانیایی یعنی بارسلونا، سه ویا و اتلتیکو مادرید دیدار کنند بنابراین، رقبای اصلی آنها لیورپول، چلسی، یوونتوس، لایپزیگ و تاتنهام خواهند بود.

ضمن اینکه طبق رده‌بندی یوفا، سخت‌ترین گروهی که رئال مادرید می‌تواند بازی کند با لیورپول، بروسیا دورتموند و رنجرز است و ساده‌ترین گروهی که می‌توان برای آنها فرض کرد بازی در کنار تاتنهام، بایرلورکوزن و ترابزون اسپور است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس