حسینی

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: عزم و اراده و جدیت دولت باعث شده در حال حاضر کشور در وضعیت خوبی قرار بگیرد.

به گزارش مشرق، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در برنامه تلویزیونی فرامتن  که مناسبت هفته دولت روی آنتن شبکه یک رسانه ملی رفت، با اشاره به اقدامات جهادی دولت گفت: دولت در یکساله گذشته نشان داد که روحیه جهادی و مدیریت انقلابی دارد.

وی افزود: در دوسال اخیر شاهد بودیم که مشکلات عدیده ای برای مردم ایجاد شده بود و کم کاری ها، تحریم ها و کرونا دست به دست هم داد تا شرایط دشواری برای کشور فراهم شود. دولت از ابتدا کار را با جدیت آغاز کرد و مسائل جاری کشور را سامان داد. دولت نشان داد دغدغه اش مردم است و تلاش می کند تا مشکلات مردم را برطرف کند. علاوه بر اینکه اداره امور کشور صورت می گیرد کارهای عمرانی هم حرکتش آغاز شده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور ادامه داد: در زمینه سیاست منطقه ای کاری کرده ایم که صادراتمان بیشتر شده است. در گذشته یا نفت به فروش نمی رسید یا اگر هم به فروش می‌رسید پول آن بلوکه می‌شد و به کشور بر نمی‌گشت  اما عزم و اراده و جدیت دولت باعث شده در حال حاضر کشور در وضعیت خوبی قرار بگیرد. اگرچه التهاباتی هم داشته ایم اما دولت تلاش کرده و بر اینها فائق آمده است.

وی با بیان اینکه ادغام وزارتخانه‌ها از ابتدا کار درستی نبوده است، گفت: طرح تشکیل وزارت بازرگانی هم که در حال حاضر مطرح شده برای این است که بازار کنترل شود. منتظر هستیم طرحی که در مجلس بوده و قبلا هم به تصویب رسیده ایرادات آن برطرف شود دولت هم همراهی می کند و منتظر هستیم این کار صورت بگیرد.

حسینی تصریح کرد: افزایش قیمت ها باعث ایجاد فشار به مردم شد اما این دوران گذر است و از این شرایط عبور خواهیم کرد.

وی گفت: یارانه ها افزایش پیدا کرده و دولت در حال رونق بخشیدن به امورات است. صدها مراکز تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل بوده که در این مدت راه اندازی شده است. در این مدت کارگران افزایش حقوق قابل توجهی داشته اند و باز نشستگان هم به همین صورت.

معاون رئیس جمهور گفت: رتبه بندی معلمان هم انجام شد در حالی که در گذشته این موضوع به تاخیر افتاد. در حال حاضر در خصوص کارمندان در دولت بحث است که چه حمایت هایی می توان انجام داد.

حسینی گفت: بنای دولت پول پاشی نیست و در کنار اینکه باید رفاه اقشار مختلف به ویژه کارمندان را باید فراهم کنیم باید سرمایه گذاری هم صورت بگیرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور اظهار داشت: تورمی که دولت تحویل گرفت یک تورم بی سابقه بود. در شرایط تحویل دولت مشکلات فراوانی داشتیم دولت هم تا اسفند کاری کرد تا اشراف پیدا کند و مشکلات کمتر شود.

وی با اشاره دبه مصوبات مهم سفرهای استانی گفت: دور دوم سفرهای استانی با پیگیری مصوبات دور اول انجام می‌شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ولی خداست .عبا دالله IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 0
    خدا به شما رحم کرده بایدن امد و گرنه سرو کار تان با ان مردک احمق ترامپ می شد معلوم نبود امروز زنده باشید مرگ بر امریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس