کد خبر 1411391
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

به گزارش مشرق، محسن علیزاده عضو کمسیون اقتصادی مجلس طی توئیتی نوشت:

موضع گیری ریاست مجلس حاکی از آن است که مجلس یازدهم علاوه بر جدیت در مبارزه با فساد، رعایت حق الناس را هم در این فرایند ضروری می‌داند؛ تخلف را با تخلف نمی‌توان مهار کرد.

اقدامات عملی هر سه قوه در پیگیری تخلفات، به معنای مبارزه ساختاری با فساد است.

تخلف را با تخلف نمی‌توان مهار کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    9 0
    اگرخودشان سالم باشند اول شفافیت راازخودشان شروع میکردند تاکاربه اینجانکشد که جارفولاددراوده وباذره بین دنبال همه اومدن ودیگه نمیشه ترمزش روکشیدچون حیثیتی شده
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      1 1
      از خودشون شروع کردن
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      2 1
      ۱۳:۳۷ اگر کمی شعور داشتی متوجه می‌شدی شروع کردن ولی...
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      1 0
      همه خصولتی ها را باید تحقیق و تفحص کنید ـــ شرکت های خصولتی مانند شترمرغ هستند. می گی بپر میگه من شترم . می گی بار ببر میگه من مرغم. به این شرکتها می گی چرا حقوق نجومی و پاداش نجومی میدی میگه من خصوصیم هر قدر بخوام حقوق و پاداش می دهم و هر کی را هم بخواهم استخدام می کنم.. وقت هم می گی مالیات بده ؛ و هزینه مواد اولیه و انرژی را به قیمت جهانی بده ؛ میگه وا صنعتا ؛ صنعت از دست رفت و دولت باید اینها را مفت به من بده. من دولتیم. تفاوت هزینه مواد اولیه مفت و محصول را هم بعنوان تخم دو زرده خودش حساب می کنه . ــ برخی شرکت های خصولتی حیاط خلوت برخی شده اند ــ و هر کی را هم بخواهد ـــ الان که همه در به در دنبال کار می گردندـ استخدام می کند با حقوق ها ی آنچنانی ـ فساد سیستمی در برخی خصولتی ها یافت میشه.
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    2 0
    فساد سیستمی در خصولتی ها ـــ برخی شرکت های خصولتی حیاط خلوت برخی شده اند ـ شرکت های خصولتی مانند شترمرغ هستند. می گی تخم بذار می گه من شترم .می گی بار ببر میگه من مرغم. به این شرکتها می گی چرا حقوق نجومی ، پاداش نجومی می دی میگه من خصوصیم. وقت هم می گی مالیات بده ، مواد اولیه و انرژی را به قیمت جهانی باید بخری میگه من دولتیم. لطفا همه خصولتی ها را تحقیق و تفحص کنید
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    1 0
    همه خصولتی ها را باید تحقیق و تفحص کنید ــ فساد سیستمی در خصولتی ها ـــ برخی شرکت های خصولتی حیاط خلوت برخی شده اند ـ شرکت های خصولتی مانند شترمرغ هستند. می گی تخم بذار می گه من شترم .می گی بار ببر میگه من مرغم. به این شرکتها می گی چرا حقوق نجومی ، پاداش نجومی می دی میگه من خصوصیم. وقت هم می گی مالیات بده ، مواد اولیه و انرژی را به قیمت جهانی باید بخری میگه من دولتیم.
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 0
    همه خصولتی ها را باید تحقیق و تفحص کنید ـــ برخی شرکت های خصولتی حیاط خلوت برخی شده اند ـ شرکت های خصولتی مانند شترمرغ هستند. می گی تخم بذار میگه من شترم . می گی بار ببر میگه من مرغم. به این شرکتها می گی چرا حقوق نجومی و پاداش نجومی میدی میگه من خصوصیم هر قدر بخوام حقوق و پاداش می دهم.. وقت هم می گی مالیات بده ؛ و مواد اولیه و انرژی را به قیمت جهانی باید بخری میگه وا صنعتا ؛ صنعت از دست رفت و دولت باید اینها را مفت به من بده. من دولتیم . ــ فساد سیستمی در برخی خصولتی ها یافت میشه.
  • ناشناس IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    2 0
    نفرمایید. قبلا هم اقدامات فساد ستیزانه تان را دیدیم
    • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      0 1
      قبلا دوره روحانی بود و لیست امید مجلستون تازه پلاس لاریجانی تون!!! یادت که نرفته به عقب برنمی گشتید یا تند یا هرچی!!! نگو که میخوای از سال 57 به اینور شروع کنی!
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      1 0
      ناشناس ما یعنی شناس اسقاطیل، مزخرف نگو که جلز وجلزت معلومه چه کاره ای
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    3 1
    یکی باید فساد خود شماها رو جمع کنه
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      1 2
      از خانه ی اصلاح طلبان پیام نده
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      1 0
      خصولتی ها و شترمرغ ــ همه خصولتی ها (شرکت های دولتی) را باید تحقیق و تفحص کنید ـــ شرکت های خصولتی مانند شترمرغ هستند. می گی بپر میگه من شترم . می گی بار ببر میگه من مرغم. به این شرکتها میگی چرا حقوق نجومی و پاداش نجومی میدی میگه من خصوصیم هر قدر بخوام حقوق و پاداش می دهم و هر کی را هم دوست داشته باشم استخدام می کنم.. وقت هم می گی مالیات بده ؛ و هزینه مواد اولیه و انرژی را به قیمت جهانی بده ؛ میگه وا صنعتا ؛ صنعت از دست رفت و دولت باید اینها را مفت به من بده. من دولتیم. تفاوت هزینه مواد اولیه مفت و محصول را هم بعنوان تخم دو زرده خودش حساب می کنه . ــ برخی شرکت های خصولتی حیاط خلوت برخی شده اند ــ و هر کی را دوست داشته باشند ـــ الان که همه در به در دنبال کار با یه حقوق بخور نمیر می گردندـ استخدام می کند با حقوق ها ی آنچنانی ـ فساد سیستمی در برخی خصولتی ها یافت میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس