قالیباف

رییس مجلس شورای اسلامی، عملکرد دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف را امید آفرین دانست و گفت: در سالی که گذشت این دولت کارهای مهمی را انجام داد و برخی از امور بر زمین مانده را پیش‌برد.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی و نطق پیش از دستور گفت: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را که به معنای واقعی ترجمان اخلاص، مردم داری، پرکاری، بخشی بودن  و در همین مسیر به دست منافقین کوردل به شهادت رسیدند گرامی می دارم و به مناسبت آغاز هفته دولت به اعضای هیئت دولت، ریاست محترم جمهور معاونین ایشان، وزرای محترم و آحاد نیروهای پرتلاش قوه مجریه در سراسر کشور خدا قوت می گویم.

رویکرد دولت سیزدهم امید آفرینی است

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: دولت سیزدهم رویکردهای درستی در حوزه‌های مختلف در پیش گرفته است که امید آفرین است. در سالی که گذشت این دولت کارهای مهمی را انجام داد و برخی از امور به زمین مانده را پیشبرد.

سفرهای استانی خستگی‌ناپذیر رییس جمهور، تصویری جدیدی از مردمی بودن دولت نمایش داد

وی مدیریت مهار فراگیری کرونا را از افتخارات ایران عزیزمان در دنیا دانست و اظهار داشت: این رویکرد نتیجه تلاش های دولت سیزدهم است. همچنین سفرهای استانی خستگی‌ناپذیر ریاست محترم جمهور، تصویری جدیدی از مردمی بودن دولت را نشان داده است و حضور میدانی اعضای کابینه برای مردم امیدبخش بوده است.

رییس قوه مقننه رویکرد توجه به ظرفیت‌های اقتصادی در آسیا را نویدبخش دانست و گفت: این رویکرد به نتایج عملیاتی در توسعه روابط با کشورهای همسایه منجر شده است. همچنین رتبه بندی معلمان نیز عملیاتی شد و اجرای قانون خانواده و جمعیت مورد تاکید دولتمردان قرار گرفت. این موارد و مواردی از این دست ان شا الله سبب خیر و تحول اساسی و مورد رضایت ملت در زمینه رفع و خنثی‌سازی تحریم‌ها و رشد و توسعه ایران عزیز خواهد شد.

قالیباف ادامه داد: مجلس و دولت در این زمان ثابت کردند که می‌توانند با همکاری و همدلی با یکدیگر در چهارچوب قانون و اختیارات و وظایف خود، کارهای بزرگی را در کشور به انجام برسانند و تحولات جدی رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس در مسیر پیشرفت ایران اسلامی، آماده همکاری با دولت در چهارچوب قانون است و از خداوند متعال برای تمامی دولتمردان توفیق در جلب رضایت ملت شریف ایران و عمل به وظایف محوله را خواستارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    2 1
    اگر دولت و مجلس مردمی بودند واکسن رو بزور به مردم نمیزدند
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      1 0
      که به زور هم نزدن
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    1 0
    عوضش دولت دست مخبرسجاد پرور است.اغلب مدیرانی میانی روحانی دارند همه چیز رو کنترل میکنند وتغییر ساختاری هم درکار نیست! خداوند وقتی مومنی مثل سعیدجلیلی روکنار میزاری،برکت رو ازت برمیداره.احیای برجام متعفن هم که شده همه امید دولت.
    • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      0 0
      میشه تحریف نکنی؟
  • DE ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    3 0
    یک روز به تیپ هم می زنید و یک روز هندوانه زیر بغل یکدیگر می گذارید . قابل اعتماد نیستید ..
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    1 0
    خصولتی ها و شترمرغ ــ همه خصولتی ها (شرکت های دولتی) را باید تحقیق و تفحص کنید ـــ شرکت های خصولتی مانند شترمرغ هستند. می گی بپر میگه من شترم . می گی بار ببر میگه من مرغم. به این شرکتها میگی چرا حقوق نجومی و پاداش نجومی میدی میگه من خصوصیم هر قدر بخوام حقوق و پاداش می دهم و هر کی را هم دوست داشته باشم استخدام می کنم.. وقت هم می گی مالیات بده ؛ و هزینه مواد اولیه و انرژی را به قیمت جهانی بده ؛ میگه وا صنعتا ؛ صنعت از دست رفت و دولت باید اینها را مفت به من بده. من دولتیم. تفاوت هزینه مواد اولیه مفت و محصول را هم بعنوان تخم دو زرده خودش حساب می کنه . ــ برخی شرکت های خصولتی حیاط خلوت برخی شده اند ــ و هر کی را دوست داشته باشند ـــ الان که همه در به در دنبال کار با یه حقوق بخور نمیر می گردندـ استخدام می کند با حقوق ها ی آنچنانی ـ فساد سیستمی در برخی خصولتی ها یافت میشه
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
      0 0
      درستش میکنیم بالاخره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس